پایان پنجمین دوره رقابت های قهرمانی ووشونوجوانان وجوانان آسیا- ماکائو؛16 مدال، نائب قهرمانی سانشو و سومی آسیا ره آورد ووشوکاران

پایان پنجمین دوره رقابت های قهرمانی ووشونوجوانان وجوانان آسیا- ماکائو؛16 مدال، نائب قهرمانی سانشو و سومی آسیا ره آورد ووشوکاران
پنجمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی نوجوانان وجوانان آسیا روز گذشته با سومی تیم ملی ووشو ایران آنهم با کسب 16 مدال در ماکائو به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این رقابتها تیم ملی ووشو پسران و دختران ایران با کسب 6 مدال طلا، یک نقره و 9 برنز در جایگاه دوم تیمی سانشو و مکان سوم تیمی در مجموع 2 بخش تالو و سانشو ایستاد در واقع تیم ملی ایران در حالی با 6 پله صعود نسبت به دور گذشته در مکان سوم ایستاد که تاکنون در مجموع سانشو و تالو موفق به قرار گرفتن در بین 3 تیم برتر نشده بود.
بر پایه این گزارش ؛ 17 ووشوکار از کشورمان در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و در 2 بخش تالو وسانشو دختران و پسران مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده و موفق شدند برای  نخستین بار با 6 مدال طلا در یک مسابقه رسمی و 16 مدال در مجموع تالو و سانشو در رده سوم تیمی آسیا قرار گیرند .
تیم ایران در سانشو با کسب 4 مدال طلا، یک نقره و 3 برنز در جایگاه دوم قرار گرفت، چین با 5 طلا و 3 نقره در سانشو اول تیمی شد و ویتنام با یک مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز در ردیف سوم ایستاد .
اما در مجموع 2 بخش تالو وسانشو تیم چین با 17 مدال طلا و 3 نقره در جایگاه نخست تیمی ایستاد، ویتنام با 6 مدال طلا، 12 نقره و 6 برنز دوم شد و تیم ووشوایران هم با 6 مدال طلا، یک نقره و9 برنز در مکان سوم ایستاد .
 گفتنی است؛ در دوره قبلی این رقابتها که 2 سال قبل در کره جنوبی برگزار شد تیم جوانان ایران با کسب یک مدال طلا، 6 نقره و 6 برنز در مجموع تالو و سانشو در جایگاه نهم تیمی ایستاده بود که با این حساب ووشوکاران کشورمان با یک صعود ارزشمند 6 پله ای در جایگاه سوم تیمی در 2 بخش تالو و سانشو قرار گرفتند .
1- مهسا دهقان تالوی نونهالان طلا  2- مریم عصمتی تالوی نوجوانان یک مدال طلا و 2 مدال برنز 3- الهه منصوریان سانشوی جوانان وزن 48- کیلوگرم طلا  4- صدیقه دریایی سانشوی جوانان وزن 60- کیلوگرم طلا5- رحیم موسوی تالوی جوانان طلا 6- علی حسین پور سانشوی جوانان وزن 56- کیلوگرم طلا7- میلاد قزل سفلو سانشوی جوانان وزن 65- کیلوگرم نقره 8- مهدی مختارپورتالوی نونهالان برنز  9- امیر حسین سلطانی تالوی نونهالان برنز10- فرشید اسدیان تالوی نوجوانان2 مدال برنز11- محمد ترکمن  سانشوی جوانان وزن 52- کیلوگرم برنز  12- اکبر سعیدی  سانشوی جوانان وزن 60- کیلوگرم برنز  13- کمیل رودگر صفاری سانشوی جوانان وزن 70- کیلوگرم برنز ،مدال آوران کاروان ووشو ایران در این مسابقات بودند.

۲۰ خرداد ۱۳۸۸ ۰۶:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.