حسین اوجاقی: نفرت اعزامی به گوانگژو جوان ولی با تجربه اند

مدیر فنی تیم ملی ووشوی کشورمان گفت: تیم ملی ووشوی ایران گرچه از نفرات جوانی بهره می گیرد ولی این جوانان دارای تجربیات گرانبهایی هستند.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، "حسین اوجاقی" با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر میانگین سنی ملی پوشان ووشو اعزامی به بازیهای آسیایی گوانگژو 22 سال است که این نشانگر جوانی و شادابی تیم ملی است اما این جوانان نه تنها سابقه پوشیدن تیم ملی برزگسالان را دارند بلکه دارنده مدالهای رنگارنگ مسابقات جهانی و آسیایی نیز هستند.
وی در خصوص آمادگی نفرات تیم ملی اظهار داشت: خوشبختانه هم به لحاظ بدنی و هم در ابعاد تاکتیکی و فنی ملی پوشان درحد ایده ال هستند و این به خاطر برگزاری اردوهای منظم، مسابقات تدارکاتی و داشتن یک برنامه مدون و تنظیم شده است.
اوجاقی در باره شناخت از حریفان آسیایی در گوانگژو بیان کرد: به هرحال از حریفان خود به خصوص از کشور های چین، ماکائو، کره جنوبی و... شناخت نسبی داریم ولی آنها در3 وزن 56-، 65- و 75- از نفرات ما شناخت لازم را ندارند و این می تواند یک حربه مناسب برای تیم ملی ایران باشد.
وی اضافه کرد: البته باتوجه به تک حذفی بودن رقابتهای ساندا از حالا هیچ چیز قابل پیش بینی نیست ولی می توان روی موفقیت تیم ملی چه در رده آقایان و چه در رده بانوان حساب کرد.
مدیر فنی تیم ملی درپایان در خصوص تیم ملی جوانان گفت: فدراسیون طی چند سال اخیر سرمایه گذاری مناسبی در تقویت زیر ساخت های ووشو در رده های  سنی پایه داشته و حضور موفق تیم ملی نونهالان، نوجوانان و جوانان در رقابتهای آسیایی و جهانی نشان از این نگرش حرفه ای است و مسلما تیم ملی جوانان هم می تواند در مسابقات جهانی سنگاپور به نتیجه لازم برسد.

۲۰ مهر ۱۳۸۹ ۱۴:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.