یکه تازی دلاوران سانشوی کشورمان در قاره کهن؛ایران نایب قهرمان سانشو آسیا شد

یکه تازی دلاوران سانشوی کشورمان در قاره کهن؛ایران نایب قهرمان سانشو آسیا شد
پنجمین دوره رقابتهای ووشوی قهرمانی جوانان آسیا با هنرنمایی سانشوکاران ایران و کسب 3 مدال طلا به ترتیب توسط الهه منصوریان، صدیقه دریایی و علی حسین پور و مدال نقره میلاد قزل سفلو به پایان رسید تا کاروان تیم ملی وووشوی جوانان جمهوری اسلامی ایران در مجموع به مقام نایب قهرمانی قاره آسیا دست یابد .

  به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ رقابتهای فینال اوزان مختلف سانشو دقایقی پیش در سالن  سیک مولتی اسپورت ماکائو برگزار شد که طی آن در مسابقات سانشوی بانوان و در وزن 48- کیلوگرم الهه منصوریان در دیدار پایانی دست به کار بزرگی زد و موفق شد با حساب 2 بر یک ژیا جیانگ حریف پرقدرت چینی خود را شکست دهد و چهارمین مدال طلای ایران را به ارمغان آورد .

در وزن 60- کیلوگرم هم صدیقه دریایی در یک بازی نفس گیر و تماشایی در حالی که درراند اول مغلوب سانگ تی از ویتنام شده بود ولی با هنرنمایی هر چه تمامتر و در 2 راند متوالی حریف خود را زمینگیر کرد تا ضمن کسب مدال زرین طلا سرود پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را برای پنجمین بار در ماکائو طنین انداز کند .

 اما در فینال سانشوی مردان در وزن 56- کیلوگرم علی حسین پور طی 2 راند پیاپی جیان جیانگ از چین را مغلوب کرد و ششمین مدال زرین ایران را به ثبت رساند  و بالاخره در دیدار نهایی وزن 65- کیلوگرم میلاد قزل سفلو با حسب 2 بر صفر از ژان پانگ پینگ شکست خورد و تک مدال نقره کشورمان را به ارمغان آورد .

بدین ترتیب در پایان پنجمین دوره رقابتهای ووشوی قهرمانی جوانان آسیا در ماکائو تیم ملی جوانان ایران برای اولین بار در تاریخ با کسب 6 مدال طلا، یک نقره و 9 برنز بعد از چین در جایگاه دوم تیمی سانشو ایستاد، بعد از ایران هم ویتنام در  ردیف سوم قرار گرفت .

۱۹ خرداد ۱۳۸۸ ۱۸:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.