با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک برگزار شد؛ اولین نشست اعضای کمیسیون پزشکی

با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک برگزار شد؛ اولین نشست اعضای کمیسیون پزشکی
اولین نشست کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک روز گذشته با حضور دبیر کل کمیته و اعضاء برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ،اولین نشست اعضاء کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک صبح روز گذشته با حضور بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ، دکتر علیمرادی رئیس کمیته، دکتر امیدوار رضایی، دکتر محمد جواد نظری مهر،  دکتر محمدامیر امیرخانی،  دکتر محمد رازی، دکتر شهرام فرج زاده، علی فرهادی، دکتر رامین طباطبایی،دکتر فرزانه ترکان در محل دفتر دبیر کل برگزار شد که طی آن اعضا به بحث پیرامون سیاست گذاری در خصوص  چگونگی ارائه خدمات پزشکی به تیم های ملی و همچنین سرویس دهی به تمامی اردوهای آماده سازی پرداختند.


در این نشست بهرام افشارزاده با تاکید بر اهمیت و حساسیت فعالیت این کمیته اظهار داشت: بحث فعالیت و شرح وظلیف این کمیته به مطرح نمودن مسایل پزشکی محدود نمی شود بلکه اعضای این کمیته باید دید و نگاهشان به امور را وسعت بخشیده و در تمامی امور یاری رسان تیمهای ملی و کادرهای فنی باشند.


برپایی کلاسهای آموزشی در زمینه هایی نظیر نحوه درست تمرین و آماده سازی ملی پوشان، پیشگیری از آسیب های ورزشی، نحوه سریع و درست مداوا و درمان آسیب دیدگی ها، کنترل دوپینگ و همچنین حضور مستمر پزشکان مورد تایید این کمیته در اردوها از جمله فعالیتهای شاخص کمیسیون پزشکی خواهد بود.


وی یاد آور شد: بحث اعزام پزشکان متخصص به مسابقات بین المللی نیز از دیگر مواردی است که باید روی آن توجه ویژه ای داشته باشیم.
در ادامه این نشست بحث راه اندازی کلینیک تخصصی پزشکی در مجموعه ورزشی آزادی برای سرویس دهی به ورزشکاران تیمهای ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مقرر شد با حمایت کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت بدنی در تکمیل و راه اندازی این پرژه تسریع صورت گیرد.


۲۵ فروردین ۱۳۸۸ ۱۱:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.