جلال کوزه گری در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک : تیم هندبال نفت جنوبی عراق برای انجام بازی تدارکاتی به ایران می آید

جلال کوزه گری در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک : تیم هندبال نفت جنوبی عراق برای  انجام بازی تدارکاتی به ایران می آید
رئیس فدراسیون هندبال کشورمان زمان ورود تیم نفت جنوبی عراق برای برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی کشورمان را 26 مهر ماه اعلام کرد و هدف از این سفر را برگزاری دو بازی تدارکاتی طی روزهای 27 و 28 مهر ماه با ملی پوشان کشورمان دانست.

جلال کوزه گری ، رئیس فدراسیون هندبال در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک ضمن اعلام این خبر افزود : تعدادی از ملی پوشان کشورمان که عضو باشگاه های ذوب آهن و فولاد مبارکه بودند ، 16 مهر ماه از مسابقات جام باشگاه های آسیا که به میزبانی بیروت برگزار شده بود به میهن بازگشتند و پس از یک استراحت چند روزه امروز مجددا به تمرینات تیم ملی پیوستند.

وی افزود :  امروز(سه شنبه) همه ملی پوشان در اینجا حضور  یافتند و برنامه بازی ها را دریافت کردند تا از فردا تمرینات تیم ملی با حضور کلیه اعضای تیم در سالن هندبال تهران آغاز شود .

وی در ادامه خاطرنشان کرد : تمرینات ملی پوشان  تا 29 مهر ماه ادامه می یابد و از تیم نفت جنوبی عراق نیز دعوت کردیم تا در خلال این تمرینات با تیم ملی 2 بازی تدارکاتی برگزار کند . آن تیم 26 مهر ماه به ایران می آید و 2 بازی تدارکاتی طی روزهای 27 و 28 مهر ماه با تیم ملی کشورمان انجام خواهند داد.

وی در خاتمه گفت : بعد از پایان این دوره از تمرینات ملی پوشان جهت انجام سه دیدار تدارکاتی به قطر اعزام می شوند و چهارم تا نهم آبان ماه در آنجا بازی خواهند کرد . که در این تورنمنت تیم های قطر، امارات ، بحرین و ایران حضور دارند.

۲۰ مهر ۱۳۸۹ ۱۰:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.