گفتگوی سایت شورای المپیک آسیا با دبیر کل کمیته ملی المپیک ایران؛افشارزاده: بازی های گوانگژو، یکی از بهترین دوره های بازی های آسیایی خواهد بود

گفتگوی سایت شورای المپیک آسیا با دبیر کل کمیته ملی المپیک ایران؛افشارزاده: بازی های گوانگژو، یکی از بهترین دوره های بازی های آسیایی خواهد بود
بهرام افشار زاده رئیس کمیته اطلاعات و آمار شورای المپیک آسیا اعلام کرد که شانزدهمین دوره بازی های آسیایی 2010 که ماه آینده در گوانگژو برگزار خواهد شد، هم تراز بازی هایی با رده جهانی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت شورای المپیک آسیا، دبیر کل کمیته ملی المپیک ایران در ادامه  گفت: مسابقات ژیمناستیک نیز یکی از مهمترین مسابقات در میان 42 رشته ورزشی حاضر در این دوره از بازی ها خواهد بود.

افشارزاده اعلام کرد: تاسیسات این دوره از بازی های آسیایی بسیار خوب و مدرن هستند و این تاسیسات از بهترین فن آوری های موجود جهان بهره مند شده اند.

وی اظهار داشت: در خصوص مسابقات ژیمناستیک، من فکر می کنم که بالاترین سطح را خواهد داشتچرا که اکثر تیم های برتر آن در جهان از آسیا هستند.

افشارزاده همچنین در مراسم قرعه کشی برای ورزش های تیمی و همچنین ژیمناستیک که در روز پنجشنبه در هتل گاردن برگزار شد، شرکت کرد. وی از سالن برگزاری مسابقات سه رشته ورزشی ژیمناستیک(هنری، ریتمیک و ترامپلین) همچنین اسکواش و بیلیارد بازدید به عمل آورد.

وی افزود: سالن ورزشی مسابقات ژیمناستیک خیلی پیشرفته بود، کمیته برگزاری بازی های آسیایی گوانگژو بسیار خوب کار کرده و من فکر می کنم که این دوره، یکی از بهترین دوره های بازی های آسیایی در تاریخ خواهد بود.تحت مدیریت رئیس شورای المپیک آسیا، شیخ احمد الفهد الصباح ما توانایی ادامه و نظارت به صورت مستقیم برای توسعه و گسترش بازی های آسیایی را داریم.

افشارزاده که در مسابقات ژیمناستیک بازی های آسیایی 1974 در تهران شرکت کرده و در حال حاضر سرپرست کاروان بازی های آسیایی گوانگژو نیز هست، در خاتمه اعلام کرد: من فکر می کنم که قرعه کشی روز پنجشنبه خیلی خوب و دقیق بود و به عقیده من شورای المپیک آسیا و کمیته برگزاری تا به امروز همکاری صمیمانه ای با یکدیگر داشتند و من مطمئن هستم که این رویداد سرشار از موفقیت خواهد بود.
۲۰ مهر ۱۳۸۹ ۱۰:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.