ناظر کمیته ملی المپیک در تیراندازی: در تفنگ بادی بانوان شانس زیادی برای کسب مدال داریم

ناظر کمیته ملی المپیک در تیراندازی: در تفنگ بادی بانوان شانس زیادی برای کسب مدال داریم
تیم ملی تیراندازی در حالی اردوی داخلی خود را ادامه میدهد که تا این لحظه ملی پوشان در ماده تفنگ بادی در بهترین وضعیت آمادگی برای بازیهای آسیایی گوآنگژو قرار دارند .


حسن ذوالفقاری ، ناظر کمیته ملی المپیک با اعلام این مطلب به سایت کمیته گفت :  در جریان بازدیدهایی که از اردهای  تیم ملی تیراندازی داشتم و در پی آخرین رکوردگیری که صورت گرفت ، ملی پوشان ماده تفنگ بادی بانوان با شانس 80 درصدی مدال آوری در هر دو بخش انفرادی و تیمی در صدر جدول آمادگی تیم ملی تیراندازی قرار دارند .

ذوالفقاری با اشاره به آمادگی بالای ملی پوشان این ماده اظهار داشت : در صورتی که تیراندازان ما بتوانند امتیازاتی که همین جا بدست آورده اند را در بازیهای آسیایی تکرار کنند ، مدال طلای آنها قطعی است ؛ ولی از آنجا قرار گرفتن در شرایط  رقابت ،فشار روانی مضاعف ایجاد می کند، ممکن است رنگ مدالها تغییر کند .

ناظر کمیته ملی المپیک ادامه داد : اردوهای تیم ملی در اهداف ثابت و پروازی به طور مستمر تا اعزام به بازیهای آسیایی ادامه دارد و ملی پوشان پس از 18 روز تمرین ، 4 روز استراحت دارند .

ذوالفقاری در خاتمه وضعیت تیراندازن در مواد تفنگ خفیف درازکش و تفنگ سه وضعیت را هم خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: آنچه مسلم است تیراندازان ما در این دوره از بازیهای آسیایی متفاوت تر  ازهمیشه حاضر خواهند شد .
۲۰ مهر ۱۳۸۹ ۱۰:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.