/جهت حضور در بازی های آسیایی 2010 گوانگژو/ بانوان تکواندوکار تست آمادگی جسمانی دادند

/جهت حضور در بازی های آسیایی 2010 گوانگژو/ بانوان تکواندوکار تست آمادگی جسمانی دادند
تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان برای کسب آمادگی بیشتر جهت حضور در بازی های آسیایی گوانگژو چین امروز صبح تست آمادگی جسمانی دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ شش نفر از اعضاء تیم ملی تکواندو بانوان صبح امروز با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک زیر نظر مربی این تیم تستهای آمادگی جسمانی دادند.


مریم آذرمهر مربی تیم ملی تکواندو بانوان در گفتگویی کوتاه در خصوص آخرین وضعیت آمادگی این تیم تا قبل از بازیهای گوانگژو گفت: بچه ها صبح و بعد از ظهر تمرینات فنی و بدنسازی خود را دنبال می کنند . از امروز که 30 روز تا شروع مسابقات وقت باقی است بر روی نقاط ضعف و قوت تیم کار می کنیم و سعی خواهیم کرد وضعیت تیم را در هفته آخر به پیک آمادگی برسانیم.


وی در ادامه در خصوص نفرات اعزامی گفت: شش نفر تکواندو کار منتخب، منهای وزنهای دو و هشت به این دوره از رقابتها اعزامی می شوند.


آذرمهر همچنین در خصوص حضور این تیم در مسابقات تدارکاتی گفت: اول مهرماه هفت نفر از اعضاء تیم به تورنمنت تدارکاتی منچستر اعزام شدند. سطح مسابقات بسیار بالا بود و 54 کشور و بخصوص تیمهای آسیایی چین و کره برای کسب آمادگی دراین تورنمنت شرکت کرده بودند.


وی ادامه داد: در این مسابقات بچه ها حضور خوبی داشتند و موفق شدند سه مدال طلا و یک برنز کسب کنند و در مجموع به مقام اول تیمی دست یافتند.


مربی تیم ملی تکواندو همچنین در ادامه افزود: با توجه به تغییر شرایط امتیاز دهی در مسابقات گوانگژو و استفاده از هووی الکترونیکی ما از امروز در نوع تمرینات فنی خود تغییراتی را خواهیم داشت و امیدوارم این تیم بتواند در این دوره از مسابقات نتایج خوبی را کسب کند.


گفتنی است تیم ملی تکواندو بانوان در مسابقات دوحه قطر موفق به کسب دو مدال برنز شدند.


شایان ذکر است آخرین اردوی این تیم تا شروع مسابقات در استادیوم آزادی دنبال می شود.


خانمها ساراخوش جمال فکری در وزن اول، ثمانه شش پری در وزن سوم، سوسن حاجی پور در وزن چهارم، پریا پور نعمت در وزن پنجم، پریسا فرشیدی در وزن ششم و سهیلا سیاحی در وزن هفتم نفرات منتخب تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان اعزامی به رقابهای آسیایی گوانگژو می باشند.

۱۹ مهر ۱۳۸۹ ۱۳:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.