/در آستانه بازیهای آسیایی گوآنگژو/امید تیم ملی دوومیدانی : تمام هدفم مدال آوری در این بازیهاست

/در آستانه بازیهای آسیایی گوآنگژو/امید تیم ملی دوومیدانی : تمام هدفم مدال آوری در این بازیهاست
سپیده توکلی ، ملی پوش دوومیدانی در حالی تمرینات فشرده خود را ادامه می دهد که پس از کسب مدال طلای مسابقات غرب آسیا ، امیدوار تر از همیشه به قهرمانی در بازیهای آسیایی می اندیشد .

سپیده توکلی ، عضو تیم ملی دوومیدانی بانوان و یکی از امیدهای اصلی این تیم  به سایت کمیته ملی المپیک گفت : هر روز با مربی ام ، آنا ربانی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تمرین دارم.این تمرینات که در این مرحله بسیار سنگین و فشرده است تا دو هفته دیگر ادامه خواهد داشت و پس از آن با نزدیک شدن به بازیهای آسیایی برای رسیدن به شرایط ایده آل فیزیکی ، تمریناتم سبکتر می شود .

وی ادامه داد: با در پیش بودن مسابقات قهرمانی کشور که 22 و 23 همین ماه در مجموعه آفتاب انقلاب برگزار می گردد ، نتیجه تمریناتم را ارزیابی و پس از آن آماده حضور در بازیهای آسیایی می شوم .

توکلی  اظهار داشت : اگرچه کسب عنوان قهرمانی در مسابقات غرب آسیا ، مرا به مدال آوری در بازیهای آسیایی امیدوار کرد ولی این نکته را نباید از نظردور داشت که حریفان اصلی ما در گوآنگژو، دوندگان شرق آسیا می باشند که بعضی آز آنها جزو برترین های دنیا و قهرمان جهان هستند.

عضو تیم ملی در خاتمه خاطر نشان کرد: تمام تلاشم را برای بدست آوردن نتیجه ای که شایسته تیم ملی ایران باشد به کار خواهم گرفت .
 

۱۸ مهر ۱۳۸۹ ۱۱:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.