دکتر سعیدلو: بیش از 14 میلیون متر مربع فضای ورزشی در 5 سال اخیر ایجاد شده است

دکتر سعیدلو: بیش از 14 میلیون متر مربع فضای ورزشی در 5 سال اخیر ایجاد شده است
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی تاکید کرد که در طول فعالیت دولت‌های نهم و دهم بیش از 14 میلیون متر مربع فضای ورزشی در کل کشور ایجاد شده است.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از اداره کل تربیت بدنی استان گلستان، دکتر سعیدلو که در سومین سفر هیأت محترم دولت به استان گلستان آمده بود در نشستی صمیمی با روسا، نواب روسا هیأتهای ورزشی استان و روسای ادارات تربیت بدنی شهرستانها و بخشهاو روسای ستادی اداره کل تربیت بدنی دیدار نمود .

دکتر سعیدلو معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان گلستان به ویژه در جمع جامعه ورزش و تقدیر و تشکر از حاضرین از گلستان به عنوان یکی از استانهای دارای پتانسیل بالا در ورزش و اقلیم مناسب نام برد و بیان کرد: استان گلستان نشان داد دارای توانمندیهای بالایی در عرصه ورزش بوده و قهرمانان این استان توانسته اند تاکنون افتخارات زیادی را برای کشور در میادین بین المللی به ارمغان آورند.

وی اظهار داشت: بنده اعتقاد دارم که ورزش مسئله‌ای حیاتی است . ضمن آنکه توجه به ورزش قهرمانی، آینده قهرمانان، ورزش بانوان، برنامه ریزی برای ورزش در بحث سخت افزار و نرم افزاری از فعالیتهای مهم سازمان است. البته نگاه ارزشی به ورزش و توجه به بعد فرهنگی ورزش را نیز از اولویتهای اول سازمان است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی همچنین تاکید کرد: تا قبل از دولت نهم در تمام استانهای کشور 13 میلیون متر مربع فضای ورزشی مورد ساحت و ساز قرار گرفته است ولی از زمان شروع به کار دولت نهم و دهم بیش از 14 میلیون متر مربع فضای ورزشی ایجاد شده است.

وی خاطر نشان کرد: ابتدا از ورزش، پهلوانی، ایثار، صبر، مقاومت، توجه به سجایای اخلاقی، صبر در شکست و وقار در پیروزی را می خواهیم و بعد مدال و قهرمانی و کسب سکوهای جهانی. ضمن آنکه در پرورش قهرمانان از برنامه ریزی در خصوص مسائل فرهنگی هم نباید غافل بمانیم.

دکتر سعیدلو در پایان توجه به بعد فرهنگی ورزش و همچنین ورزش همگانی را از دیگر اولویت‌های مهم سازمان تربیت بدنی خواند و افزود: بی شک با توجه لازم و برنامه‌ریزی صحیح برای این دو مقوله مهم که مورد عنایت مقام معظم رهبری نیز هست، می توانیم زمینه رشد و شکوفایی ورزش در بعد قهرمانی را هم فراهم آوریم.

در این دیدار قربانعلی پاشا مدیر کل تربیت بدنی گلستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین و توجه هیأت محترم دولت به جامعه ورزش گلستان گفت: الحمد ا... با مصوبات ارزشمند ورزشی سفرهای هیأت دولت به گلستان و تحقق آنها سرانه ورزشی استان از 2 دهم متر مربع قبل از دولت نهم به 7 دهم متر مربع تاکنون رسیده است .
مدیر کل تربیت بدنی از حضور ارزشمند دکتر سعیدلو در جمع ورزش گلستان تقدیر و تشکر نمود و تصریح کرد: خداوند متعال را شاکریم که از زمان حضور دکتر سعیدلو در راس هرم ورزش کشور شاهد رشد و ارتقای ورزش کشور در زمینه سخت افزاری و نرم افزاری بوده ایم .
مدیر کل تربیت بدنی خاطر نشان کرد: با اشاره به توجه ویژه دولت نهم و دهم به ورزش اظهار امیدواری نمود که در آینده ای نزدیک شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران این استان در عرصه های جهانی و بین المللی خواهیم بود.

در این نشست نمایندگانی از روسای و نواب روسا هیأتهاو مسئولین ادارات تربیت بدین شهرستانها و بخشها مشکلات فرا روی ورزش استان گلستان را با رئیس سازمان تربیت بدنی در میان نهادند.


۱۴ مهر ۱۳۸۹ ۱۳:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.