سرمربی تیم ملی اهداف ثابت تیراندازی در گفتگو با سایت کمیته:در گوانگژو2 تا 3 مدال می گیریم

سرمربی تیم ملی اهداف ثابت تیراندازی در گفتگو با سایت کمیته:در گوانگژو2 تا 3 مدال می گیریم
تیم ملی تیراندازی اهداف ثابت در حالی موفق به کسب 30 مدال در رقابت های آزاد بین المللی تیراندازی تهران شدند که علاوه بر رشد 5 درصدی ملی پوشان ، یک رکورد ملی هم 4 امتیاز ارتقاء یافت .

یوسف آجرلو ؛ مربی تیم ملی اهداف ثابت با اعلام مطلب فوق به سایت کمیته ملی المپیک گفت : بررسی نتایج این رقابتها نشان داد که ملی پوشان سیر صعودی در تمرینات و اردوهای خود داشته اند ، نتایج خوبی که در وسیله تفنگ بدست آوردیم بسیار امیدوار کننده بود .

وی ادامه داد: اگرچه در رقابت های اخیر به میزبانی کشورمان ، رقبای مهم آسیایی حضور  نداشتند ، ولی اهداف ما از برپایی این میزبانی که همان محک جدی و پایانی ملی پوشان بود ، تامین گردید .

آجرلو افزود : ترکیب تیم ملی هنوز نهایی نشده  که با توجه به نتایج این رقابت ها احتمالا مطابق با نظر مربیان تغییراتی در حضور ملی پوشان در مواد مختلف اعمال خواهد شد.

مربی تیم ملی در خاتمه خاطر نشان کرد : در ماده تفنگ ، با در نظر گرفتن سیر صعودی که  به ترتیب در پی مسابقات جام جهانی آلمان، مسابقات دانشجویی و رقابت های آزاد بین المللی تهران بدست آمد ، در بازیهای آسیایی گوآنگژو 2 تا 3 مدال به نام ملی پوشان ما ثبت خواهد شد.

۱۴ مهر ۱۳۸۹ ۱۱:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.