مدیر فنی تیم ملی کبدی :در اردوی پاکستان به اهداف از پیش تعیین شده رسیدیم

مدیر فنی تیم ملی کبدی :در اردوی پاکستان به اهداف از پیش تعیین شده رسیدیم
اسداله کبیر مدیر فنی تیم ملی کبدی آقایان ایران از برگزاری اردوی تدارکاتی در کشور پاکستان و بازیهای تدارکاتی برگزار شده در این کشور ابراز رضایت کرد .


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ اسداله کبیر مدیر فنی تیم ملی اعلام کرد: مربیان تیم ملی در اردو پاکستان علاوه بر برگزاری تمرین مشترک با ملی پوشان پاکستان با انجام بازیهای تدارکاتی مناسب با تیم ملی پاکستان و تیم ارتش این  کشور تا حدود زیادی به اهداف از پیش تعیین شده خود دراین اردو دست یافتند .

وی در ادامه افزود : تیم ملی کبدی ایران برای شرکت در بازیهای آسیایی گوانگژو چین با ترکیبی جوان در عین حال با تجربه و با میانگین سنی 23 سال تشکیل شده و تاکنون با برگزاری 12 مرحله اردوی آماده سازی به مرز آمادگی70درصد دست یافته است و با توجه به برنامه ریزی های دقیق مسئولین فدراسیون و حمایتهای لازم از کادر فنی در حال حاضر شرایط مناسبی بر اردوی تیم ملی حاکم است.

مدیر فنی تیم ملی کبدی ایران در پایان گفت : مقرر گردیده یک تیم با نام هواپیمایی هندوستان که از چند ملی پوش هندی در ترکیب خود بهره می برد جهت تشکیل اردوی مشترک با تیم ملی کبدی مردان ایران وارد تهران شود که در صورت تحقق این مهم تیم ملی کبدی کشورمان با آمادگی بسیار بالایی روانه بازیهای آسیایی گوانگژو خواهد شد.

تیم ملی کبدی مردان ایران که خود را برای شرکت در بازیهای آسیایی گوانگژو چین آماده می کند از تاریخ 4 مهر ماه اردوی تدارکاتی 8 روزه ایی در کشور پاکستان برگزار کرد وشب گذشته از طریق فرودگاه امام خمینی (ره ) وارد ایران شد.

۱۴ مهر ۱۳۸۹ ۱۱:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.