بهداد سلیمی نشان ملی جوان ایرانی را دریافت کرد

سازمان ملی جوانان نشان ملی جوان ایرانی (حضرت علی اکبر) را طی مراسمی به قهرمان وزنه برداری جهان، بهداد سلیمی اهدا کرد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، مهرداد بذرپاش معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی جوانان،  بالاترین نشان ملی جوان ایرانی را در مراسمی با حضور مسئولان ورزشی و ورزشکاران به بهداد سلیمی اهدا کرد .


معاون رییس جمهوری در حضور خبرنگاران حاضر در سازمان ملی جوانان گفت: قهرمانان و افتخار افرینان این مرز بوم مدیون رشادت های شهدای انقلاب هستند که توانستند با نثار جان خود کشور را حفظ و حراست نمایند.


وی بااشاره به اینکه سلیمی، قهرمانی و پیروزی خود در جهان را تقدیم شهدای انقلاب و ملت ایران کرده است افزود: جوانان و افتخار افرینان ایران اسلامی باید این حرکت پسندیده را پیشه راه خود کنند چون ما هر چه داریم به برکت خون شهدا بدست امده است .


رییس سازمان ملی جوانان با تاکید براینکه ملت غیور ایران اسلامی در تمامی زمینه ها در جهان افتخار افرینی می کنند اظهار داشت: ایرانیان بخصوص جوانان توانسته اند در عرصه های علمی، ورزشی و سایر زمینه نام ایران و ایرانی را در بلندترین نقطه جهانی نمایان کنند و مایه مباهات باشند. سلیمی هم با این افتخار آفرینی باعث ایجاد غرور در کشور شد و دل رهبر انقلاب و ملت ایران را شاد کرد .


در این مراسم به رسم یادبود به سلیمی، مربی تیم ملی وزنه برداری و رییس فدراسیون هدایایی اهدا شد.

۱۲ مهر ۱۳۸۹ ۱۰:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.