سعیدلو: مدال سلیمی وزنه ‌برداری ایران را دوباره احیا کرد

سعیدلو: مدال سلیمی وزنه ‌برداری ایران را دوباره احیا کرد
معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی کسب عنوان قهرمانی بهداد سلیمی در مسابقات جهانی آنتالیا را احیا کننده دوباره وزنه‌برداری ایران خواند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ بهداد سلیمی قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری سنگین وزن جهان به همراه حسین رضازاده (سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری)، داراب ریاحی (نایب رییس) و کورش باقری سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری صبح روز گذشته با حضور در سازمان تربیت بدنی با دکتر سعیدلو معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی دیدار کرده و به گفتگو پرداختند.


معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در این دیدار با تبریک قهرمانی سلیمی در رقابت‌های جهانی آنتالیا، این عنوان را افتخاری دیگر در تاریخ ورزش کشور و مایه خوشحالی همه ملت ایران دانست و گفت: این مدال پر ارزش یک‌ بار دیگر زمینه شکوفایی و احیای این رشته را فراهم آورد و امیدوارم کسب این‌گونه مدال‌ها در نهایت زمینه‌ساز موفقیت کاروان ورزش و علی الخصوص وزنه‌برداری ایران در بازی های آسیایی گوانگ‌ژو باشد.


وی خطاب به بهداد سلیمی خاطرنشان کرد: شما با این حرکت بزرگ دل رهبر معظم انقلاب و ملت ایران را شاد کردید که این برای ما و کل جامعه ورزش افتخار بزرگی ‌محسوب می‌شود. امیدوارم از این پس با همت و تلاشی مضاعف در این مسیر قدم برداشته و در آینده شاهد افتخارآفرینی بیشتر شما باشیم.


دکتر سعیدلو در ادامه این دیدار با تاکید بر اینکه مدال طلای بهداد سلیمی در مسابقات جهانی قابل تقدیر است، افزود: قطعا طبق آیین‌ نامه سازمان تربیت بدنی پاداش قهرمانی این شخصیت برتر وزنه‌برداری پرداخت خواهد شد.


معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در پایان پیشنهاد برگزاری تورنمنت جهانی حسین رضازاده در ایران را ارائه کرد و گفت: قطعا افتخار آفرینی‌های شما در میادین بین‌المللی شایسته برگزاری اینچنین رویدادی در سطح جهان است، لذا با تلاش خود زمینه برگزاری این مسابقات را فراهم آورید.


بهداد سلیمی هم در دیدار با دکتر سعیدلو گفت: بی شک کسب این عنوان کار مرا از این پس مشکل تر از گذشته خواهد ‌خواهد کرد. روز مسابقات استرس و فشار بالایی را متحمل شدم اما با توکل به خدا و ائمه اطهار رقابت خود با سایر رقبا را آغاز و نهایتا هم سرافراز از این مسابقات خارج شدم.


وی افزود: امیدوارم از این پس با کسب موفقیت‌های آتی خود زمینه خوشحالی مقام معظم رهبری، ملت ایران و جامعه ورزش را فراهم آورم.

۱۲ مهر ۱۳۸۹ ۱۰:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.