مربی تیم ملی دوومیدانی بانوان :با موافقت فدراسیون ، هفته آینده اردوی مستمر آغاز می شود

مربی تیم ملی دوومیدانی بانوان :با موافقت فدراسیون ، هفته آینده اردوی مستمر آغاز می شود
مریم طوسی ملی پوش دوومیدانی درحالی تمرینات خود را به صورت انفرادی با مربیش ادامه می دهد که قرار است از هفته آینده در اردوی پیوسته با سایر ملی پوشان تمرین کند .

پدیده بلوری زاده ، مربی ملی پوش دوومیدانی با اعلام مطلب فوق به سایت کمیته ملی المپیک گفت: موافقت های اولیه برای برپایی اردوی مشترک صورت گرفته که پی گیر اجرایی شدن آن هستیم که در این صورت به  طورفشرده بدون از دست دادن زمان تمرینات را تا شروع بازیهای آسیایی ادامه می دهیم .

پدیده بلوری زاده که خود قهرمان دوومیدانی کار کشورمان می باشد اضافه کرد : مریم طوسی تنها زنی است در تاریخ ایران زیر 12 ثانیه دویده است ، علاوه بر آن در طی تمرینات ، شاهد توانائیهای خاصی در این دونده جوان بودم که پتانسیل بهترین بودن در آسیا را دارد .

 مربی دونده ملی پوش اظهار داشت : طوسی در مسابقات غرب آصیا مدال نقره ماده 200 متر را بدست آورد که فاصله کمش تا قهرمان لبنانی این رشته ، مرا به مدال آوری وی در بازهای آسیایی امیدوار کرد.

وی ادامه داد: غیر از دوندگان چینی و کره ای که رقبای اصلی ما در آسیا هستند ، دوندگان کشورهای عربی از دیگررقبای جدی هستند که با عدم حضورقهرمان بحرینی ، شانس طوسی برای کسب مدال افزایش می یابد .

بلوری زاده با اشاره به در پیش داشتن تورنمنت مالزی که در آن کشورهای  شرق آسیا حضور دارند افزود : طوسی با شرکت در این رقابت ، آخرین تجربه در میدان قرار گرفتن را کسب می نماید تا راهی بازیهای آسیای شود .
۱۲ مهر ۱۳۸۹ ۰۹:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.