عضو تیم ملی تیراندازی در گفتگو با سایت کمیته:برگزاری رقابتهای تهران ما را برای آسیایی آماده تر می کند

عضو تیم ملی تیراندازی در گفتگو با سایت کمیته:برگزاری رقابتهای تهران ما را برای آسیایی آماده تر می کند
ملی پوشان تیراندازی در حالی آخرین مسابقه تدارکاتی خود را در تهران با حضور نمایندگان 5 کشور خارجی پشت سر می گذارند که رکورهایشان در حد مطلوبی می باشد .


مریم طالبی ، عضو تیم ملی تیراندازی در خصوص رقابت های آزاد تیراندازی تهران به سایت کمیته ملی المپیک گفت : اگرچه سطح این رقابت ها  از  مسابقات جهانی پائین تر بود ، ولی رکوردهایی که ملی پوشان ما بدست آوردند در حد مطلوب و امیدورا کننده ای می باشد.
وی که در ماده تفنگ دراز کش مقام سوم و در سه وضعیت مدال نقره این رقابت ها را بدست آورده ، ادامه داد: با توجه به زمان باقی مانده تا بازیهای آسیایی گوآنگژو ، این مسابقات با میزبانی کشورمان ، بهترین تدارکاتی بود که ما را آماده حضور در بازیهای آسیایی می کند .
طالبی در پاسخ به سطح تیم های شرکت کننده در این رقابت هات اظهار داشت :  اکثر تیمها با ملی پوشانشان در این رقابت ها حاضر شده بودند که برخی از آنها اگرچه رکورد خوبی در مقایسه با ملی پوشان ما بدست نیاوردند ولی  رقابت خوبی با تیراندازان ما داشتند، البته نا گفته نماند که رقبای اصلی ما در آسیا و جهان ، تیراندازان شرق آسیا می باشند .
عضو تیم ملی تیراندازی ضمن اشاره به ادامه اردو تا زمان بازیهای آسیایی  ابراز امیدواری کرد که  بتوانند در ماده تیممی گوانگژو مدال آوری کنند.

۱۲ مهر ۱۳۸۹ ۰۹:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.