سیزدهمین دوره هندبال جام باشگاه های آسیا در بیروت ؛صدر نشین مرحله نیمه نهایی امروز تعیین می گردد

تیم ذوب آهن اصفهان بعنوان نماینده ایران در این رقابت ها که به میزبانی بیروت در حال برگزاری است با صعود تا مرحله نیمه نهایی امروز در مقابل السد اصفهان ظاهر می شود تا پیروز میدان برای صعود تعیین گردد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک : در ادامه مسابقات جام باشگاه های آسیا که به میزبانی بیروت در حال برگزاری است شب گذشته 10 مهر ماه تیم السد قطر توانست نماینده عراق را با نتیجه 32 بر 22 مغلوب خود سازد و نفت عراق با نتیجه 35 بر 37 السد قطر را شکست داد .
گفتنی است :  تیم ذوب آهن اصفهان نماینده کشورمان همچنان با کسب 6 امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر گروه ب قرار دارد. امروز دو  تیم ذوب آهن اصفهان و السد قطر که تا مرحله نیمه نهایی پیش آمدند به دیدار هم می روند تا صدر نشین گروه برای صعود مشخص شود .
قابل ذکر است : در دیگر دیدار امروز تیم الصداقه عراق با الجزیره امارات به رقابت خواهد پرداخت و فردا تیم ها در استراحت به سر می روند و از روز سه شنبه ادامه رقابت ها انجام خواهد شد.
شایان ذکر است : تعداد زیادی از ملی پوشان هندبال کشورمان در بازی های آسیایی گوانگژو در قالب دو تیم ذوب آهن و فولاد مبارکه در این دوره از رقابت ها حضور دارند .
۱۱ مهر ۱۳۸۹ ۱۰:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.