نایب قهرمان ووشوی جهان:برای کسب موفقیت به گوانگژو می روم

نایب قهرمان ووشوی جهان:برای کسب موفقیت به گوانگژو می روم
نایب قهرمان ووشوی جهان در رشته ساندای بانوان گفت: برای کسب موفقیت در بازی های آسیایی گوانگژو به میدان می روم.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛  "الهه منصوریان" در این باره اظهار داشت: با وجود اردوهای آمادگی که تاکنون پشت سرگذاشته ایم، قطعا برای کسب بهترین نتیجه گام به بازی های آسیایی گوانگژو خواهم گذاشت.

وی ادامه داد: از 6 ماه پیش اردوهای آمادگی را به صورت مداوم آغاز کردیم، ضمن اینکه در اردوی تدارکاتی که 2 هفته پیش در چین داشتیم با حریفان اصلی خود در بازی های گوانگژو رو در رو شدیم و همین اردو باعث شد تا ترس  و واهمه ما از چینی ها برای حضور در بازی های آسیایی کمتر شود.

دارنده مدال طلای جوانان آسیا تصریح کرد: اردوی تدارکاتی دالیان چین، اعتماد به نفس ما را برای بازی های آسیایی  و آشنایی با تکنیک آنها بیشتر کرد و تاثیرات مثبتی را در اجرای فنون اصلی ساندا در این پیکارها داشت و با این روند به کسب مدال در این بازی ها امید دارم.

منصوریان تاکید کرد: مهمترین و اصلی ترین حریف من که 6 سال است قهرمانی جهان را یدک می کشد نماینده چین است و در اردوی دالیان با تمریناتی که با وی داشتم تمام تکنیک و حرکات وی را آنالیز کردم و با  این شرایط قطعا این قهرمانی را از وی خواهم گرفت هرچند که نباید حریفان ویتنام و فیلیپین را دست کم گرفت.

وی در ادامه افزود: زنان ساندا کار ایران به حریفان جدی و سر سختی برای کشورهای آسیایی تبدیل شده اند و با این روالی که در پیش داریم دستیابی به سکوهای اول بازی های جهانی و آسیایی دور از دسترس نیست.

منصوریان در خاتمه تاکید کرد: به جزء آمادگی جسمی از نظر فکری و روحی نیز به سطح بالایی رسیده ایم چرا که با وجود پزشک روانشاس ورزش از نظر دهنی توانسته ایم خود را برای حضور در میدان های بزرگی مثل گوانگژو بیشتر آماده کنیم.

۱۰ مهر ۱۳۸۹ ۱۳:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.