رقابت‌های بین‌المللی تیراندازی تهران؛ایویکاآتلاگا: تیراندازان ایران در سطح جهانی تیر می‌زنند

رقابت‌های بین‌المللی تیراندازی تهران؛ایویکاآتلاگا: تیراندازان ایران در سطح جهانی تیر می‌زنند
سرمربی کروات تیم ملی تفنگ کویت اعتقاد دارد که تیراندازان ایرانی در سطح جهانی رقابت کرده و رکورد می‌زنند.


 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ایویکا آتلاگا ، در مورد سطح مسابقات بین‌المللی تیراندازی تهران اظهار داشت: سطح مسابقات فوق‌العاده بالا بود. یکی از بانوان ایرانی (الهه احمدی) در ماده تفنگ 10 بادی در مکان نخست قرار گرفت و تیراندازان کویتی پشت سر وی ایستادند.

وی با تبریک به تیراندازان ایرانی بابت پیشرفت‌شان، ادامه داد:  تیراندازان ایرانی در طول یک سال گذشته و در مقایسه با رقابت‌هایی که سال قبل در همین زمان برگزار شد، پیشرفت بسیار خوبی داشتند و رکوردهایی که در قسمت تیمی کسب کردند، تنها یک امتیاز با سطح جهانی اختلاف دارد و این مورد به این معنا است که ایرانی‌ها تقریباً در سطح جهانی رقابت کرده و رکورد می‌زنند.

آتلاگا در مورد آینده تیراندازی در ایران گفت: معتقدم ایرانی‌ها با این تیمی که دارند در بازی‌های آسیایی حداقل 4 مدال را کسب خواهند کرد، البته تیراندازان کویتی هم سطح خوبی دارند، ضمن اینکه ما در مسابقات تهران نتوانستیم یکی از بهترین تیراندازان مان در رده جوانان را به همراه داشته باشیم.

وی افزود: سعی و تلاش‌مان را کرده و در تمرینات را ادامه می دهیم تا به سطح بالایی از آمادگی جهت شرکت در بازی‌های آسیای گوانگو دست پیدا کنیم.

سرمربی کروات تیم ملی تفنگ کویت در مورد میزبانی ایران در این رقابت‌‌ها گفت: میزبانی ایرانی‌ها بسیار عالی بود و تنها گلایه‌ام از داوری مسابقات است که در سطح خوبی نبود.


۱۰ مهر ۱۳۸۹ ۱۱:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.