محمد بیداریان در گفتگو باسایت کمیته:تا مسابقات گوانگژو تورنمنت برون مرزی نداریم

محمد بیداریان در گفتگو باسایت کمیته:تا مسابقات گوانگژو تورنمنت برون مرزی نداریم
ملی پوش شنای کشورمان اعلام داشت تا قبل از حضور در باز یهای آسیایی گوانگژو ، تورنمنت و مسابقات برون مرزی نداریم ولی مسابقات قهرمان کشوری احتمالا قبل از گوانگژو برگزار می شود.


محمد بیداریان؛ عضو تیم ملی شنای کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : بعد از اردوی کرواسی تمریناتمان در استخر مجموعه ورزشی آزادی ادامه آغاز و تا 10 روز مانده به بازی های آسیایی گوانگژو نیز به تمرینات خود ادامه می دهیم که در این مدت تمرینات تثبیتی را انجام می دهیم که برای حضور در مسابقات کاملا آماده باشیم.

وی افزود : بعد از اردوی  کرواسی و این تمرینات،در حال حاضر انجام مسابقه خیلی می تواند در سنجش میزان توانایی ما مؤثر باشد ولی از قرارا معلوم مسابقات برون مرزی تا بازی های گوانگژو نداریم که بالطبع باید خود را در  مسابقات قهرمان کشوری احتمالا قبل از گوانگژو برگزار می شود محک بزنیم.

وی در ادامه  خاطر نشان کرد : برای افزایش سطح آمادگی بدنی و سنجش توانایی بچه ها به دلیل عدم وجود مسابقه تست های تمرینی توسط مربی تیم  تدارک دیده شده که شبه مسابقه است در این تمرینات کلا شرایط مسابقات اعمال می شود و بچه ها کاملا مثل زمان مسابقه واقعی تمام آنچه را در توان دارند رو می کنند در این تمرینات ملی پوشان رکوردهای خوبی داشتند و فکر می کنم در افزایش سطح آمادگی بدنمان برای حضور در مسابقات خیلی مؤثر است.

وی در خاتمه می گوید : نسبت به حضور قبلی در بازی های آسیایی دوحه از لحاظ تمرینات بدنی و کیفی و رکوردی خیلی بهتر  شدیم ولی مسلما باقی تیم ها نیز همین طور خود را قوی تر کرده اند نمی توانم نتیجه را پیش بینی کنم ولی امیدوارم بتوانیم بسیار موفق ظاهر شویم.
۱۰ مهر ۱۳۸۹ ۱۰:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.