نائب ریس فدراسیون دوومیدانی در گفتگو با سایت کمیته:از 4 بانوی دونده انتظار حداقل یک مدال را داریم

نائب ریس فدراسیون دوومیدانی در گفتگو با سایت کمیته:از 4 بانوی دونده انتظار حداقل یک مدال را داریم
به دنبال اعلام نهایی ملی پوشان دوومیدانی به بازیهای آسیایی گوآنگژو ، لیلا ابراهیمی، مریم طوسی ، لیلا رجبی و سپیده توکلی ، 4 بانوی ملی پوشی هستند که بر اساس نتایج مسابقات غرب آسیا در این بازیها حاضر می شوند .

آذر دخت نیازاده ، نائب رئیس فدراسیون دوومیدانی با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت :  ملی پوشان تا زمان برگزاری مسابقات لیگ که 29 و 30 مهرماه می باشد ، با مربیان خود به صورت انفرادی تمرین خواهند داشت ، پس از آن آماده حضور در آخرین بازی تدارکاتی که همان تورنمنت بین المللی مالزی است ، می شوند  تا در این میدان،درست پیش از بازیهای آسیایی بنوعی خود را بیازمایند .

وی ادامه داد : پس از بازگشت از این تورنمنت تا زمان اعزام به بازیهای آسیایی ملی پوشان در اردو خواهند بود .

نیازاده با اشاره به نتایجی که دوندگان ما در مسابقات غرب آسیا بدست آوردند اظهار داشت : دوومیدانی ما پیشرفت قابل ملاحظه ای به خصوص در بخش بانوان داشته  است، کسب 2 مدال طلا توسط سپیده توکلی – دوومیدانی کاری که به تازگی فعالیت حرفه ای اش را شروع کرده – به آینده این رشته در کسب مدالهای رنگین در مسابقات جهانی امیدوارمان می کند .

نیازاده در خاتمه تاکید کرد: با همان اطمینانی که پیش از مسابقات غرب آسیا از مدال آوری سخن گفتم ، در خصوص بازیهای آسیایی هم به کسب مدال امیدوارم ، ضمن آنکه رسیدن به مرحله فینال هم می تواند برای ما به منزله مدال آوری باشد .


۱۰ مهر ۱۳۸۹ ۱۰:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.