کامبوزیا: کسب کرسیهای جهانی بدون برنامه ریزیهای دقیق و حمایت های همه جانبه امکان پذیر نیست

محمد جعفر کامبوزیا در انتخابات فدراسیون بین المللی شطرنج به عنوان نایب رئیس انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مهندس کامبوزیا در خصوص این انتخابات گفت: "بعد از انتخاب رئیس فدراسیون جهانی شطرنج که روز گذشته برگزارش شد و آقای ایلیومژینوف به عنوان رئیس فدراسیون جهانی شطرنج رای آورد، امروز انتخابات نواب رئیس برگزار شد. در رای گیری امروز من از میان هفت کاندیدا که باید سه نایب رئیس انتخاب می شد، رای کامل را کسب کردم و انتخاب دو نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. خیلی خوشحال هستم که ایران توانست درفدراسیون بین المللی شطرنج دارای یک کرسی شود که این اتفاق می تواند به رشد ورزش شطرنج در ایران کمک زیادی کند."

وی همچنین گفت:" من این انتخاب را به جامعه شطرنج ایران تبریک می گویم چرا که این انتخاب تنها به سود یک فرد نخواهد بود بلکه برای تمام جامعه ورزش شطرنج مفید است. من به عنوان نماینده این جامعه و به لطف تمامی شطرنجبازان ایرانی در فدراسیون جهانی تلاش می کنم تا ایران به جایگاه اصلی خود در جهان دست یابد."

وی در پایان گفت:" همچنین باید این انتخاب را به جامعه ورزش نیز تبریک بگوئیم چرا که حضور هر یک از نمایندگان ایران در کرسی های بین المللی می تواند به رشد ورزش ایران در جهان نیز کمک کند. این اتفاق نیز میسر نبود مگر به لطف مسئولان محترم سازمان تربیت بدنی که در این مدت حمایت خوبی از ورزش شطرنج داشته اند و با این حمایتها ما توانستیم خود را به عنوان نماینده ای تاثیرگذار در فدراسیون جهانی شطرنج معرفی کنیم."

۱۰ مهر ۱۳۸۹ ۱۰:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.