در دیدار با آیت اللهی صورت گرفت/حمایت رییس فدراسیون جهانی شنا از شنای ایران

امیرحسین آیت اللهی در حاشیه اجلاس جهانی شنا با رییس فدراسیون شنای جهان )فینا( دکتر خولیو ماگلیونه دیدار کرد.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ اولین سمینار جهانی شنا با حضور تمامی اعضاء در شهر پونته دلستا در کشور اروگوئه در حال برگزاری است.
"امیرحسین آیت اللهی" رییس فدراسیون شنای کشورمان که به عنوان رییس کنفدراسیون شنای غرب آسیا و نماینده ویژه کنفدراسیون شنای آسیا در این اجلاس شرکت کرده بود در دیداری اختصاصی با دکتر خوزه ماگلیونه در مورد مسایل شنا وهمکاری با فدراسیون جهانی تبادل نظر کرد.

بنابر این گزارش دکتر ماگلیونه پس از ابراز خرسندی از حضور ایران در این اجلاس و تشکیل کنفدراسیون شنای غرب آسیا اعلام کرد که این موضوع نشان دهنده فعالیت و تحرک زیاد در فدراسیون شنای ایران است.
وی افزود: این تلاش و انگیزه باعث رشد و بالا رفتن سطح شنای ایران در میادین بین المللی خواهد شد کما اینکه در طول چند ماه گذشته حضور ایران در میادین و عرصه های بین المللی کاملا مشهود بوده است و موقعیت خوب فعلی شنای ایران در عرصه مدیریت بین المللی و روابط خوب با کنفدراسیون شنای آسیا و فدراسیون شنای جهان (فینا) که منجر به ریاست ایران بر کنفدراسیون شنای غرب آسیا گردید مبین این موضوع است.

وی در ادامه یادآور شد: شخص بنده به عنوان ریاست فدراسیون شنای جهان از هیچ گونه کمکی به شما دریغ نخواهم کرد و با تمام توان از شما و برنامه هایتان در جهت پیشرفت و توسعه شنای ایران حمایت خواهم نمود و شما مطمئن باشید در تلاشی که برای پیشرفت شنای کشورتان می کنید ازحمایت کامل فدراسیون شنای جهان (فینا) برخوردار هستید و من به عنوان رییس فینا با انگیزه و ایده هایی که در شما به عنوان یک مدیر جوان در عرصه شنا می بینم مطمئن هستم در آینده نزدیک خبرهای خوبی از  شنای ایران خواهیم شنید.

وی همچنین از برگزاری رویداد بزرگی در شنای غرب آسیا که با حضور بیش از 1200 شناگر در تیر ماه سال آینده در تهران برگزار خواهد شد به عنوان یکی از عظیم ترین رقابت ها یاد کرد و افزود: این طرح فعالیتی بزرگ درجهت گسترش شنا در آسیا خواهد بود.

آیت اللهی نیز ضمن تشکر از توجه دکتر ماگلیونه از شرایط فعلی در ورزش ایران ابراز خوشحالی نمود و خاطر نشان ساخت: خوشبختانه با حمایت های ویژه سازمان تربیت بدنی و نفر اول ورزش ایران جناب آقای دکتر سعیدلو که توجه خاصی به ورزش های پایه دارند و حضور تمامی پیشکسوتان و نخبگان این رشته در ایران که با تمامی وجود فدراسیون را یاری می کنند و توجه و حمایت رسانه ها در ایران از شنا تمامی شرایط برای پیشرفت این رشته در ایران فراهم است.
۷ مهر ۱۳۸۹ ۱۶:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.