دبیر اجرایی رقابت های آزاد تیراندازی؛اینبار با بهترین تجهیزات میزبان شدیم

دبیر اجرایی رقابت های آزاد تیراندازی؛اینبار با بهترین تجهیزات میزبان شدیم
رقابت های بین االمللی آزاد تیراندازی از امروز به طور رسمی در حالی برگزار می گردد که با راه اندازی سایت ایران ، تیراندازان دربزرگترین سایت تیراندازی خاورمیانه در خط آتش قرار می گیرند.


مسعود شیخی فر ، دبیر اجرایی رقابت های بین المللی تیراندازی با اعلام مطلب فوق به سایت کمیته ملی المپیک گفت : از یک و سال ونیم گذشته به طور مستمر در حال برگزاری مسابقات هستیم که این مهم ما را در میزبانی این مسابقات توانمند نموده و از این جهت مشکلی نداریم .

وی در پاسخ به ملیت داوران و سطح فنی آنها اظهار داشت : قضاوت بازیها برعهده داوران ایرانی می باشد که درجه داوری بین المللی دارند ، علاوه برآن 2 داور کویتی هم در این قضاوتها ، داوران ما را همراهی می کنند.

شیخی فر با اشاره به آشنایی کامل داوران ایرانی با قوانین ومقررات بین المللی افزود : جلسات تبادل تجربه که با حضور داوران ایرانی از مدت ها پیش آغاز شده بود در طی 17 هفته ای که به طول انجامید در آمادگی داوران ما تاثیر شایانی داشت ؛ حتی به مراتب مفید تر از کلینیک ها و دوره های باز آموزی چند ساعته ای بود که به طور معمول پیش از مسابقات برگزار می شود .

دبیر اجرایی رقابت های آزاد تیراندازی خاطر نشان کرد : با توجه به زمان برگزاری این مسابقات – که بهترین زمان برای یک مسابقه تدارکاتی پیش از بازیهای آسیایی است – تیراندازان ما  فرصت خوبی برای محک خوردن و قرار گرفتن در میدان با برخی از رقبای آسیایی خود خواهند داشت.

شیخی فر در خاتمه گفت : با عنایت به اهمیت و هدفی که برای میزبانی این رقابت ها داریم ،  نتایج آن می تواند منجر به جابجائیهایی در ترکیب تیم ملی شود .

۷ مهر ۱۳۸۹ ۱۰:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.