اولین دوره بازی های آسیایی ورزش های رزمی به تعویق افتاد

اولین دوره بازی های آسیایی ورزش های رزمی به تعویق افتاد
با پیشنهاد ستاد برگزاری بازیها و موافقت شورای المپیک آسیا، زمان برگزاری اولین دوره بازیهای آسیایی ورزش های رزمی به تعویق افتاد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ شورای المپیک آسیا با ارسال نامه ای به کمیته های ملی المپیک کشورهای عضو این شورا از به تعویق افتادن اولین دوره بازی های آسیایی ورزش های رزمی خبر داد.
 
بر اساس این گزارش، پیش از این مقرر شده بود بازیهای آسیایی ورزشهای رزمی طی روزهای 5 لغایت 13 اردیبهشت ماه در شهر بانکوک تایلند برگزار شود،که به دلیل مشکلات سیاسی بوجود آمده در شهر بانکوک، ستاد برگزاری مسابقات پیشنهاد به تعویق افتادن این پیکارها را به شورای المپیک آسیا ارائه داد و موردموافقت اعضای این شورا قرار گرفت.
 
متن کامل این نامه که صبح امروز به کمیته ملی المپیک کشورمان ارسال شد به شرح ذیل می باشد:
 
اعضاء هیئت اجرایی شورای المپیک آسیا
کمیته های ملی المپیک عضو شورای المپیک آسیا
موضوع: تعویق اولین دوره بازیهای آسیایی رزمی
 
دوست و همکار گرامی،
بدینوسیله ضمن ابراز بهترین احترامات شورای المپیک آسیا بدینوسیله به اطلاع می رساند با توجه وضعیت سیاسی حاکم بر بانکوک، پادشاهی تایلند، شورای المپیک آسیا ضمن مشورت با کمیته برگزاری اولین دوره بازیهای رزمی آسیا (BAMAGOC) و کمیته ملی المپیک تایلند، تصمیم گرفته است اولین دوره بازی های رزمی آسیا و همچنین بیست و هشتمین جلسه مجمع عمومی این شورا را که مقرر بود از تاریخ 25 آوریل لغایت 3 می 2009 برگزار شود، به تعویق بیاندازد.
 
براین اساس اولین دوره بازیهای آسیایی ورزش های رزمی از تاریخ 6 لغایت 14 ژوئن 2009 (برابر با 16 لغایت 24 خردادماه) برگزار خواهد شد. جزئیات کامل مجمع عمومی و همچنین دیگر جلسات متعاقباٌ اعلام خواهد شد.
این تصمیم پس از بررسی های دقیق و درنظرگرفتن امنیت اعضاء شرکت کننده و ورزشکاران اتخاذ گردید. امید آن داریم که با درک کامل موضوع، پشتیبانی خود را از این تصمیم اعلام فرمایید.
 
از طرف خانواده ورزش آسیا، صمیمانه امیدوارم که وضعیت نرمال به زودی به بانکوک بازگردد و ما بتوانیم به اتفاق اولین دوره بازی های آسیایی ورزشی های رزمی را در ژوئن 2009 در بانکوک جشن بگیریم.
 
با گرمترین احترامات،
ارادتمند شما
 
شیخ احمد الفهد الصباح
رئیس شورای المپیک آسیا
 
رونوشت: اعضاء IOC کمیته برگزاری بازیهای آسیایی
فدراسیون های آسیایی/ بین المللی
 
۲۵ فروردین ۱۳۸۸ ۱۰:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.