سر مربی سابق تیم ملی والیبال در گفتگو سایت کمیته :بازی برابر ایتالیا نشان داد پتانسیل قهرمان شدن در گوانگژو را داریم

سر مربی سابق تیم ملی والیبال در گفتگو سایت کمیته :بازی برابر ایتالیا نشان داد پتانسیل قهرمان شدن در گوانگژو را داریم
تیم ملی والیبال درمسابقات جهانی ایتالیا در حالی نتیجه را به تیم ملی میزبان واگذار کرد که بازی فوق العاده ای از خود نشان داد.


امیر حیدری ، سرمربی سابق تیم ملی والیبال با بیان مطلب فوق به سایت کمیته ملی المپیک گفت :  تیم ملی والیبال ثابت کرد که از قهرمانی جهان چیزی کم ندارد ، با بازی قابل قبولی که شاهد آن بودیم و اختلاف ناچیزی که تا پیروزی برای ما وجود داشت علی رغم باختمان ، پیروزمندانه از مسابقات جام جهانی خداحافظی کردیم .

حیدری با ابراز تاسف از شکست باورنکردنی تیم ملی ما برابر مصر در اولین مسابقه خود اظهار داشت : 4 سال پیش که مربیگری تیم ملی را برعهده داشتم در مسابقات جهانی قزاقستان تیم مصر را مغلوب  کرده بودیم ، این شکست که راه تیم را برای رسیدن به دور بعد با برد تیم ژاپن برابر مصرمسدود کرد ، در خور تیم ما نبود .

سر مربی سابق تیم ملی در پاسخ به دلیل اصلی نوسان نتایج تیم ملی اظهار داشت : تیم ما با آخرین توان در مقابل قهرمان 3 دوره جهان بازی کرد که شایستگی اصلی تیم با این بازی ارزیابی می شود ، اگرچه برخی از کارشناسان حضور ملی پوشان در اردو مسابقات چهارجانبه اتریش را به جهت خسته نمودن ملی پوشان از دلایل این باخت مطرح می کنند ، ولی به زعم من این اردو و مسابقات تدارکاتی آن بیش از هر چیز در آمادگی آنها موثر بود.

وی ادامه داد: تمام تیمهای حاضر در این مسابقات ، حداقل 20 مسابقه تدارکاتی داشته اند ، پس مسابقات برای ورزشکارانی که قرار است در میدان حاضر شوند خستگی معنا نخواهد داشت ، تیم ما در بهترین زمان وآمادگی که در مسابقات اتریش بدست آورد راهی این رویداد جهانی شد.

حیدری در خاتمه خاطر نشان کرد : دو بازی آخر تیم ملی که با شکست قهرمان آسیا – ژاپن _ و بازی رضایت بخشی که برابر قهرمان جهان – ایتالیا- داشتیم ، بایستی در بازهای آسیایی همه تیمها را شکست دهیم ، ما پتانسیل اولین شدن در آسیا را داریم .
۷ مهر ۱۳۸۹ ۱۰:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.