رییس‌کمیته ملی‌المپیک درنشست بارییس فدراسیون تیراندازی بلغارستان؛علی آبادی: تیراندازی روند رو به رشدی داشته است

رییس‌کمیته ملی‌المپیک درنشست بارییس فدراسیون تیراندازی بلغارستان؛علی آبادی: تیراندازی روند رو به رشدی داشته است
رییس کمیته ملی المپیک ایران درنشستی بارییس ونایب رییس فدراسیون تیراندازی بلغارستان اعلام کرد: تیراندازی روند رو به رشدی در چند سال گذشته داشته است که این مسئله نشانگر وجود مدیریتی قوی در راس آن است.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، "محمد علی‌آبادی" اعلام کرد:‌ کمیته ملی المپیک در کنار فدراسیون تیراندازی خواهد بود و در زمینه گسترش روابط دو فدراسیون تیراندازی ایران و بلغارستان از هیچ گونه کمکی دریغ نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه دولت ایران به ورزش و استفاده یکسان مرد و زن از امکانات توجه وی‍ژه دارد، اظهار داشت: رییس جمهوری ایران نگاه وی‍ژه‌ای به ورزش دارد بطوری که در سفرهای استانی خود همواره تاکید کرده‌اند که سالن های ورزشی در نقاط مختلف برای استفاده مردان و زنان باید ساخته شود.

علی آبادی گفت:‌ تمام اتفاقاتی که دراین چند سال اخیر در حوزه ورزش ایران افتاده است حاصل توجه ویژه رییس جمهوری به ورزش بوده است.
وی اظهار داشت: در چهار سالی که رییس سازمان تربیت بدنی و معاون رییس جمهوری ایران بودم به طور میانگین در هرسال، دو میلیارد دلار به ورزش کشور اختصاص یافت.

رییس کمیته ملی‌المپیک خاطرنشان کرد:‌ هم اکنون سرانه ورزشی کشور دو برابر شده است و رییس جمهوری معتقدند که باید امکانات و فضای ورزشی کشور به سرعت در بالاترین سطح استاندارد جهانی قرار بگیرد.
وی درخصوص وضعیت ورزش بانوان در حوزه قهرمانی نیز گفت:‌ اقدامات زیادی در این حوزه صورت گرفته است اما همچنان میزان مدال‌آوری بانوان کمتراز آقایان است.

علی آبادی گفت: با توجه به برنامه‌های تدوین شده، امیدواریم بزودی بانوان جمهوری اسلامی ایران با توجه به انگیزه‌های بالایی که دارند، در مسابقات بین‌المللی و جهانی هم سطح مردان افتخار کسب کنند.

 ششمانوو رییس فدراسیون تیراندازی ایتالیا نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران اظهار داشت‌ که تجهیزات و امکانات جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد که دولت ایران براساس یک استراتژی مشخص در حوزه ورزش حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه ورزش ایران مدرن است، اظهار داشت: در بلغارستان آرزوی هر ورزشکار است که امکاناتی به مانند ورزشکاران ایران داشته باشد.

ششمانوو گفت: فکر می‌کنم مسوولان ایران تنها به بعد قهرمانی ورزش فکر نمی‌کنند و به فواید ورزش در بخش‌های مختلف جامعه ازجمله سلامت و اخلاق نیز توجه دارند.

وی با ابراز امیدواری براینکه ‌روابط تهران وصوفیه درسایر بخش های سیاسی و اقتصادی نیز افزایش یابد، اظهار داشت:‌ روابط خوبی در حوزه ورزش آغاز شده است که می تواند باعث گسترش روابط دو کشور درتمامی سطوح باشد.

خانم  ماتووا نایب رییس فدراسیون تیراندازی بلغارستان نیز دراین نشست اعلام کرد: سرعت پیشرفت در ایران مثال زدنی است و من مطمئن هستم که بزودی شاهد حضور قدرتمندانه ورزشکاران تیرانداز ایران درعرصه‌های بین‌المللی خواهیم بود.

وی افزود:‌ درایران زنان نیز به مانند مردان این فرصت را دارند که با تلاش و کوشش، زندگی ورزشی خود را رقم بزنند.
ماتووا ابراز امیدواری کرد:‌ روابط فدراسیون تیراندازی دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.
 


۷ مهر ۱۳۸۹ ۰۹:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.