افشارزاده: لیست نهایی کاروان بزودی اعلام می شود/منتظر بازگشت رئیس سازمان تربیت بدنی هستیم

افشارزاده: لیست نهایی کاروان بزودی اعلام می شود/منتظر بازگشت رئیس سازمان تربیت بدنی هستیم
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان گفت: بررسی های کارشناسی نهایی روی رشته های اعزامی به گوانگژو هم در کمیته المپیک و هم در سازمان انجام شده و برای معرفی لیست نهایی منتظر برپایی نشست پایانی با رئیس سازمان تربیت بدنی هستیم.



بهرام افشارزاده ،دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان گفت: کمیته های مختلف ستاد تدارکاتی کمیته ملی المپیک با بررسی های کارشناسی روی تمامی رشته های اعزامی به گوانگژو نتایج لازم را به هیات اجرایی کمیته گزارش داده اند که این گزارش در کنار تحقیقات و بررسی های سازمان تربیت بدنی ملاک و معیار اعزام تیم ها به گوانگژو خواهد بود.

وی ادامه داد: برای معرفی لیست نهایی کاروان و مشخص کردن نفرات و تیم های اعزامی منتظر بازگشت دکتر سعیدلو از سفر ایتالیا هستیم تا در نشست مشترک پایانی کمیته و سازمان، لیست نهایی کاروان اعزامی با انتظارات و ماموریت های ویژه هر تیم را مشخص و اعلام کنیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در پایان گفت: در اولین فرصت این نشست با حضور مسئولین کمیته و مسئولین سازمان برگزار خواهد شد ضمن اینکه باید اعلام کنم با تمهیدات در نظر گرفته شده خوشبختانه لیست اولیه و کاملی را به گوانگژو ارائه داده ایم و قطعا مشکلی بابت تاخیر اعلام به ستاد برگزاری نخواهیم داشت.

۶ مهر ۱۳۸۹ ۱۴:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.