ترکیب تیم ملی امید در برابر سنگاپور اعلام شد

اسامی بازیکنان تیم ملی امید در بازی بعد از ظهر امروز مقابل سنگاپور از سوی سرمربی اعلام شد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک به نقل از سایت فدراسیون؛امید شرفی، سجاد مشکل پور ، رسول کر ،علی زینالی در بخش دفاع . حمید رضا علی عسکر ،سینا عشوری ،کمال کامیابی نیا و حسین ابراهیمی در قسمت هافبک، محسن مسلمان  و آرش افشین در خط حمله و صالح خلیل آزاد دروازه بان ترکیب تیم ملی امید کشورمان را در بازی بعد از ظهر امروز تشکیل می دهند.

همچنین پیش از این در جلسه هماهنگی و بررسی برنامه های تیم ملی امید مقابل سنگاپور ، امیرحسین پیروانی ضمن بیان اینکه تیم ملی با سیستم 2-4-4 به مصاف سنگاپور خواهد رفت گفت : در کلیه دیدارهای تیم ملی امید اول نظم و بعد اجرای شرح وظایف باید در دستور کار شما قرار بگیرد .

وی ادامه داد: در دیدارهای تدارکاتی به دنبال نتیجه گرایی نیستیم و فقط می خواهیم بازیکنان وظایف تاکتیکی خود را به مورد اجرا درآورند و همیشه گفته ام که اشتباه بازیکنان قابل قبول است اما رفع مسئولیت را نمی پذیریم .

امیرحسین پیروانی در ادامه گفت : گروه آنالیز تیم ملی ، وضعیت کلیه شما در مسابقات دوستانه آنالیز کرده و به تک تک حرکات شما آشنا هستیم و از شما می خواهیم مثل بازی های قبلی تمام نکات ارائه شده در جلسات را اجرا کنید .

لازم به ذکر است انجام چهار تعویض در دیدارهای تورنمنت ویتنام مجاز است.

۶ مهر ۱۳۸۹ ۱۲:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.