پورغلامی نژاد در گفتگو با سایت کمیته:ووشوکاران برای گوانگژو تمرینات ومسابقات خوبی را پشت سر گذاشتند

پورغلامی نژاد در گفتگو با سایت کمیته:ووشوکاران برای گوانگژو تمرینات ومسابقات خوبی را پشت سر گذاشتند
ملی پوشان ووشو که در رشته ساندا در چین ، و در رشته تالو در تهران اردو دارند ، به طور فشرده تمرینات خود را مطابق با برنامه های پیش بینی شده جهت آمادگی برای بازیهای آسیای گوآنگژو ادامه می دهند .

محمدرضا پورغلامی نژاد ، تحلیلگر کمیته در فدراسیون ووشو با اعلام مطلب فوق به سایت کمیته ملی المپیک گفت : به طور مستمر در جریان برگزاری اردوها و سایر برنامه های فدراسیون هستم ، علاوه بر آن عضویتم در کمیته تصمیم گیری برای انتخاب  ملی پوشان  باعث شده تا  نظارتم بر روند پیشرفت ووشوکاران ریزتر شود.

پور غلامی ادامه داد: فدراسیون کاملا مطابق با برنامه های پیش بینی شده عمل نموده که در نتیجه آن  شاهد پیشرفت قابل توجه ملی پوشان هستیم .

ناظر کمیته ملی المپیک با اشاره به زمان باقی مانده تا بازیهای آسیایی، خاطر نشان کرد : خوشبختانه ملی پوشان ما در هر دو رشته هم سطح شده اند و قرار است پس از بازگشت تیم تالو از چین تحت نظر مربیان خارجی ، هر دو تیم به طور فشرده تا آغاز بازیهای آسیایی تمرین داشته باشند .

غلامی نژاد درپاسخ به وضعیت و نتیجه تیم ملی ووشو در بازیهای آسیایی اظهار داشت : با پیشرفتی که  در نتیجه اردوی های برون مرزی  در ملی پوشان این رشته حاصل شده ، ما به مدال آوری در بازیهای آسیایی امیدواریم .
۶ مهر ۱۳۸۹ ۱۰:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.