تورنمنت بین المللی انگلیس ؛ مردان و زنان ایران قهرمان شدند

تیم تکواندو مردان و زنان ایران عنوان قهرمانی تورنمنت بین المللی انگلیس را از آن خود کرد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛  تیم ملی تکواندو کشورمان که در تورنمنت بین المللی انگلیس شرکت کرده است باکسب 2 مدال طلا ، 4 نقره و یک برنز در بخش پسران مقام نخست را کسب کرد و تیمهای کره و روسیه به ترتیب دوم و سوم شدند.در بخش دختران هم تیم ایران با 3 مدال طلا و یک مدال برنز عنوان قهرمانی را بدست آورد و تیمهای روسیه و چین دوم و سوم شدند .

روز گذشته یوسف کرمی در وزن 87 کیلوگرم مقابل تکواندوکارانی از آلمان ،‌اردن ، لیبی ،‌ یونان ، کره و اسپانیا به برتری دست یافت و به مدال طلا رسید .

در وزن 74 کیلوگرم مسعود حجی زواره و علیرضا نصر آزادانی 2 نماینده ایران بودند که حجی زواره با پیروزی بر حریفانی از انگلیس ،اسپانیا ، نیوزلند ، فرانسه و مصر به فینال راه یافت ، نصر آزادانی هم بر تکواندوکارانی از اتریش ، اسپانیا ، آمریکا و اردن غلبه کرد و به فینال راه یافت اما به دلیل مصدومیت در مقابل حجی زواره قرار نگرفت و به مدال نقره رسید .

در وزن 73 کیلوگرم سهیلا سیاحی با برتری مقابل تکواندوکار آلمانی در برابر حریف انگلیسی مغلوب شد و به مدال برنز دست یافت .

در وزن 67 کیلوگرم پریسا فرشیدی در مقابل نماینده اسپانیا و سوسن حاجی پور در مقابل تکواندوکاری از فرانسه مغلوب شدند و از دور رقابتها کنار رفتند .

دراین رقابتها 560 تکواندوکار از 53 کشور حضور داشتند که تیم ایران هب عنوان بهترین تیم این دوره نیز انتخب گردید .

تیم کشورمان درروز نخست 3 مدال طلا توسط سارا خوش جمال فکری ، راحله آسمانی و سمانه شش پری و 3 مدال نقره توسط محمد باقری معتمد ، فرزاد عبدالهی و حسین تاجیک و یکمدال برنز توسط کوروش رجلی کسب نموده بود . 

 

۵ مهر ۱۳۸۹ ۱۴:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.