لیلا ابراهیمی در گفتگو با سایت کمیته:رقبای آسیای غربی من جهانی بودند

لیلا ابراهیمی در گفتگو با سایت کمیته:رقبای  آسیای غربی من جهانی بودند
لیلا ابراهیمی که از مسابقات غرب آسیا بدون مدال بازگشت ، دلیل این ناکامی را دویدن با رقبایی دانست که قهرمانی جهان داشتند.

لیلا ابراهیمی ،عضو تیم ملی دو و میدانی بانوان  با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : امسال مسابقات غرب آسیا مثل سنوات گذشته نبود ، کشورهایی که فکرش را هم نمی کردیم با دوندگان قدری در این مسابقات حاضر شده بودند .

وی ادامه داد : البته با توجه به تعدد مواد دوومیدانی ، شرایط هر ماده از لحاظ حضور دوندگان جهانی و تعدد آنها متفاوت بود که  بیش از همه در ماده 1500 متر حضور دوندگان جهانی مرا شگفت زده کرد .

ابراهیمی اظهار داشت : اگرچه در این مسابقات بر خلاف پیش بینی که داشتم موفق به کسب مدال نشدم ولی خوشحالم از آن جهت که با نفرات برتر جهان دویدم ، دویدنی که بیشتر از سابق تاکتیکی بود .

وی در ادامه خاطر نشان کرد: فاصله کمی که با مدال آوران در این مسابقات داشتم مرا بسیار امیدوار کرد ، تا در آینده بتوانم با تلاش بیشتر جای رقبا بنشینم .

ابراهیمی در پایان افزود : به صورت انفرادی با مربیگری آقای فیروزی تمریناتم  را تا بازیهای آسیایی گوانگژو ادامه می دهم و با شرکت در تورنمنت مالزی که اواخر مهرماه برگزار می گردد ، آماده حضور در بازیهای آسیایی گوانگژو می شوم .
۵ مهر ۱۳۸۹ ۱۱:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.