پیام تبریک رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک به موفقیت تیم ملی وزنه برداری در رقابتهای جهانی

پیام تبریک رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک به موفقیت تیم ملی وزنه برداری در رقابتهای جهانی
محمد علی آبادی، رئیس کمیته ملی المپیک و بهرام افشار زاده دبیر کل، در پیام‌های جداگانه‌ای موفقیت تیم ملی وزنه برداری را در رقابتهای جهانی ترکیه تبریک گفتند.


به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛در پیام تبریک محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک آمده است:موفقیت وزنه برداران ایران در رقابتهای جهانی بیانگر بازگشتی پر فروغ  برای این رشته در عرصه مدال آوری می باشد که این موفقیت ها ناشی از الطاف الهی و حمایت های بی شائبه دولت و سازمان برای برطرف کردن برخی کمبودها و مشکلات ورزش و همچنین همت و تلاش  مجموعه فدراسیون اعم از مسئولین،مربیان،بازیکنان و دیگر زحمتکشان آن می باشد.

لذا ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک و خسته نباشید به  همه این قهرمانان که ایستادگی و مقاومت را از شهدای انقلاب اسلامی درس گرفته اند موفقیت فوق را که ثمره ماهها تلاش  مسئولین فدراسیون با تکیه بر دانش وهمت والای مربیان جوان ایرانی می باشد را به ملت بزرگ ایران ودولت حامی ورزش  تبریک گفته  و امیدوارم در بازیهای آسیایی گوانگژو شاهد ادامه این روند و درخشش قهرمانان و ورزشکاران دیگر رشته ها در به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان  باشیم.

همچنین بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک در پیام جداگانه‌ای ضمن تبریک موفقیت تیم ملی وزنه برداری  در رقابتهای جهانی ترکیه اظهار داشت:بدون تردید این موفقیت بدست نمی آید مگر در سایه همت و تلاش شبانه روزی مجموعه فدراسیون که به رغم برخی کمبود ها توانستند تیم خوبی را عازم رقابتهای جهانی کرده و جوانان ارزنده ای را به جامعه ورزش کشور برای افتخاز آفرینی در میادین بین المللی معرفی کنند.

اتقاق مهمی که ورزش کشورما به شدت نیاز مند آن است تا بتوان در این مدت باقی مانده به بازیهای آسیایی گوانگژو روحیه پیروزی را در بین ورزشکاران کشورمان بالا برد.

ضمن تبریک این پیروزی به رییس سازمان تربیت بدنی که با فعالیت ها و پیگیری های شبانه روزی خود مایه دلگرمی اهالی ورزش بوده اند و همچنین خسته نباشید به مسئولین فدراسیون و کادر فنی آن، امید می رود تا دیگر تیم های ملی کشورمان نیز با حمایت های سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک بتوانند با چنین دستاوردهایی بارها باعث به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس کشورمان در میادین  پیش رو همچون بازیهای آسیایی گوانگژو باشند.

۵ مهر ۱۳۸۹ ۰۹:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.