عضو تیم ملی دوومیدانی:مسابقات غرب آسیا ، مقدمه ای برای طلایی شدن در گوآنگژو بود

عضو تیم ملی دوومیدانی:مسابقات غرب آسیا ، مقدمه ای برای طلایی شدن در گوآنگژو بود
مریم طوسی دونده ملی پوش کشورمان در حالی در مسابقات غرب آسیا که 29 تا 30 شهریوردر شهر حلب برگزار گردید ، به مقام دوم این مسابقات در ماده 200 متر دست یافت که هدف اصلیش را کسب مدال طلایی بازیهای آسیایی گوانگژو قرار داده است .


مریم طوسی  ، عضو تیم ملی دوومیدانی با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:اگرچه کسب مدال نقره مسابقات غرب آسیا روحیه ام را تقویت کرد ولی  نگاهم به  این مسابقات تنها یک مسابقه تدارکاتی بود که امادگیم را برای بازیهای آسیای تشدید نماید .

وی ادامه داد : مسابقات غرب آسیا ، تجربه خوبی بود که بر اساس آن توانستم به مشکلات کارم پی ببرم تا در بازیهای آسیایی با امادگی کامل از لحاظ فنی حضور یابم .

 طوسی در خصوص شروع اردوی مجدد اظهار داشت : 2 روز است که از مسابقات غرب آسیا بازگشته ایم که پس از چند روز استراحت ، تمریناتم را شروع و از 10 مهر به همراه مریم پدیده بلورزاده اردو آغاز می شود .

عضو تیم ملی با اشاره به اصلی ترین رقبایش در بازیهای آسیایی که دوندگان کشورهای چین ، قزاقستان و لبنان می باشند افزود : در این دوره از بازیهای آسیایی شناخت خوبی از رقبایم بدست آوردم که امیدوارم با آمادگی که تا آن زمان بدست می آورم از این حریفان پیشی بگیرم .
۴ مهر ۱۳۸۹ ۱۱:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.