دبیر فدراسیون تیراندازی در گفتگو با سایت کمیته؛90 درصد هدف ما از میزبانی جایزه بزرگ آمادگی برای گوانگژو است

دبیر فدراسیون تیراندازی  در گفتگو با سایت کمیته؛90 درصد هدف ما از میزبانی جایزه بزرگ آمادگی برای گوانگژو است
مسابقات جایزه بزرگ تیراندازی با حضور 6 کشور در حالی فردا در مجموعه تیراندازی تهران برگزار می گردد که هدف اصلی از میزبانی آن آمادگی برای بازیهای گوآنگژوست .


نواب نوری ، دبیر فدراسیون تیراندازی با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : در برنامه ریزی آمادگی تیم ملی برای بازیهای آسیایی گوآنگژو ، یک  رویداد داخلی پیش بینی شده بود که علاوه بر محک جدی ملی پوشان در آن ، انتخاب نهایی صورت گیرد  که بر این اساس با تلاش فدراسیون و رایزنهایی انجام گرفته ، ایران میزبان این مسابقات شد .

وی ادامه داد: در همان برنامه ریزیهای بهترین زمان برای برگزاری این مسابقات با توجه به اهداف یاد شده  مهرماه تعیین گردیده بود که خوشبختانه از این لحاظ هم توانستیم در زمان مطلوب میزبان باشیم .

نوری با تاکید مجدد بر هدف فدراسیون از میزبانی این مسابقات افزود : حضور تیهمای قدرتمندی چون ایتالیا و بلغارستان صرف نظر از مسایل فنی و تکنیکی آن ، در تقویت روحیه وبالا بردن  اعتماد به نفس  تیراندازان ما با توجه به میزبانی ایران تاثیرات مثبت قابل ملاحظه ای خواهد داشت .

لازم به توضیح است : مسابقات جایزه بزرگ با حضور تیمهای ایتالیا ، بلغارستان ، آذربایجان ، کویت ، قطر و تیم میزبان ، 4 تا 11 مهرماه در تهران برگزار می گردد.
۴ مهر ۱۳۸۹ ۱۰:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.