کجایید ای شهیدان خدایی بلا جویان دشت کربلایی؛دفاع مقدس تبلوراطاعت پذیری محض از ولایت فقیه است

کجایید ای شهیدان خدایی      بلا جویان دشت کربلایی؛دفاع مقدس تبلوراطاعت پذیری محض از ولایت فقیه است
هشت سال دفاع مقدس تبلور اطلاعت پذیری محض ملت ایران از ولایت فقیه بود تا با رشادت های جوانمردان این مرز و بوم که گوش جان به فرامین رهبری خود داشتند با تکیه بر وحدت کلمه دشمنان این مرز و بوم اینگونه خوار ذلیل از میهن اسلامیمان بیرون رانده شوند.


هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است. در این مجموعه تابناک، درخشنده ترین و نفیس ترین نگین گرانبها یاد و خاطره شهیدان است. آنها جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه ی بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند. هر ملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی را در دامان خود پرورده باشد حق دارد به آنان ببالد و آنان را الگوی تربیت جوانان خود در همه دوران ها بداند.

هفته دفاع مقدس یادآور خون های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد. فرزندان جبهه و شهادت اطاعت را عبادت می بینند. وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نمی کنند. ایستادگی آنها نشستگان تاریخ را به قیام وا می دارد و این پیام بزرگ دفاع مقدس است پیامی که در سرتاسر آن جز اطاعت پذیری محض از ولایت فقیه در برابر دشمنان این مرز و بوم دیده نمی شود، پس در همه حال پشتیبان ولی فقیه باشیم تا  به انقلاب ما آسیبی نرسد.

برای شادی روح امام عزیز و شهدای انقلاب صلوات.
۴ مهر ۱۳۸۹ ۰۹:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.