تورنمنت بین المللی انگلیس؛ 8 نماینده ایران امروز به روی شیاپ چانگ می روند

امروز 8 نماینده کشورمان در تورنمنت بین المللی انگلیس به روی شیاپ چانگ می روند .


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛8 نماینده تیم ملی تکواندوکشورمان که در تورنمنت بین المللی انگلیس شرکت کرده است امروز به میدان می روند .

  در وزن 68 کیلوگرم رضا نادریان دور نخست استراحت دارد و در دور دوم با برنده برزیل ونروژ مسابقه می دهد درهمین وزن محمد باقری معتمد دور نخست استراحت دارد و در دور دوم بابرنده اردن و روسیه مبارزه می کند در این وزن 45 تکواندوکار شرکت دارند .

در وزن 80 کیلوگرم فرزاد عبدالهی دور نخست استراحت دارد و در دور دوم با برنده انگلیس و دانمارک مسابقه می دهد .در این وزن 30 شرکت کننده حضور دارند .

دروزن 87+ کیلوگرم حسین تاجیک پس از استراحت در دور نخست ، در دور دوم با برنده نیجر و لبنان مسابقه می دهد . کوروش رجلی دیگر نماینده کشورمان در این وزن ، دور نخست استراحت دارد و در دوردوم به مصاف برده هلند و آلمان  می رود . در این وزن 21 نفر شرکت دارند .

در بخش بانوان در وزن 46 کیلوگرم سارا خوش جمال فکری با نماینده روسیه مبارزه می کند . دراین وزن 10 تکواندوکار حضور دارند .

در وزن 62 کیلوگرم پریا پورنعمت با تکواندوکاری از روسیه و راحله آسمانی پس از استراحت در دور نخست ، در دور دوم با برنده روسیه و سوئیس مسابقه می دهند در این وزن 23 نفر حضوردارند .       

۳ مهر ۱۳۸۹ ۱۳:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.