افشارزاده در بازدید از اردوی تیم ملی کشتی آزاد:مسکو تمام شد، تمرکزتان را روی گوانگژو بگذارید/ چشم تمام ایرانیان به غیرت شماست

افشارزاده در بازدید از اردوی تیم ملی کشتی آزاد:مسکو تمام شد، تمرکزتان را روی گوانگژو بگذارید/ چشم تمام ایرانیان به غیرت شماست
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان پیش از اعزام آزادکاران کشورمان به اردوی ماسال با اعضای کادر فنی و اردونشینان این تیم دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان روز گذشته با حضور در خانه کشتی با اردونشینان و کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان که از روز سه شنبه تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در بازیهای آسیایی 2010 گوانگژو در خانه کشتی تهران آغاز کرده اند  صبح امروز راهی "ماسال" یکی از شهرهای خوش آب و هوای استان گیلان و زادگاه فردین معصومی ملی پوش 120 کیلوگرم کشورمان خواهند شد تا ادامه برنامه های آماده سازی خود را در این شهر پیگیر نمایند.

بر اساس این گزارش،بهرام افشارزاده در این دیدار در جمع اردونشینان گفت: رقابتهای جهانی مسکو با هر کیفیت و نتیجه و  حاصلی به اتمام رسید و خواش من از تمامی شما، مربی و ورزشکار این است که فارغ از نتایج بدست آمده در آنجا تمام تمرکز و حواستان را روی بازیهای آسیایی بگذارید.

وی ادامه داد: بازیهای آسیایی گوانگژو برای مردم و مسئولین ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و مدال آن بواسطه جایگاهی که در رنکینگ کشورهای آسیایی ایجاد می کند بسیار ارزشمند می باشد. مطمئن هستم که شما عزیزان در صورت داشتن تمرکزی خوب و پشت سر گذاشتن برنامه های تمرینی مناسب که کادر فنی برایتان در نظر گرفته می توانید به مدالهای خوشرنگ این دوره از بازیها دست یافته و دل ملت ایران را شاد نمائید.

افشارزاده یاد آور شد: کشتی از اولین دوره بازیهای آسیایی برای کاروان ایران موفقیتهای چشم گیری بدست آورده و مطمئن هستم که در این دوره نیز جزو رشته های موفق کاروان خواهد بود.

دبیر کل کمیته ملی المپیک با تاکید بر تبعیت صد در صد از برنامه های کارد فننی خطاب به ملی پوشان گفت: کادر فعلی تیم ملی جزو بهترین و با انگیزه ترین مربیان کشتی کشور هستند که با ایمان و عشق بسیار بالایی در حال کار و فعالیت هستند. اصلا به بحث های حاشیه ای توجهی نداشته باشید و سعی کنید تا تمام هوش و حواس و تمرکز خود را به آمادهس ازی و پیاده کردن برنامه های مربیانتان بگذرانید. با انگیزه ای که در چهره تک تک شما می بینم شک ندارم که یکی از بهترین نتایج بازیها را رقم خواهید زد.

وی در پایان گفت: طبق هماهنگی های بعمل آمده با فدراسیون و کادر فنی تیم ملی ،چند مرحله از اردوهای آماده سازی شما و همچنین فرنگی کاران در خارج از تهران و همچنین آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد تا ضمن تغییر در روحیه و ایحاد تنوع بتوانید از امکانات ویژه تدارک دیده شده حداکثر استفاده را ببرید.



۳ مهر ۱۳۸۹ ۱۰:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.