/بازدید افشارزاده از اردوی تیم ملی فوتبال امید/ افشارزاده: نگاه میلیونها ایرانی به عملکرد شما در گوانگجوست / پیروانی: تیم امید تیم پیروانی نیست تیم ایران است،حمایت می خواهد

/بازدید افشارزاده از اردوی تیم ملی فوتبال امید/ افشارزاده: نگاه میلیونها ایرانی به عملکرد شما در گوانگجوست / پیروانی: تیم امید تیم پیروانی نیست تیم ایران است،حمایت می خواهد
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان روز گذشته با حضور کمپ تیمهای ملی از اردوی تیم ملی امید اعزامی به بازیهای آسیایی گوانگجو بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ اردوی تیم ملی فوتبال امید کشورمان از روز گذشته در محل کمپ تیمهای ملی آغاز شد که به همین منظور بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان به همراه عبادلله احمدیان نماینده کمیته المپیک در تیم امید با حضور در این محل از تمرینات تیم و نحوه آماده سازی آنان بازدید بعمل آوردند.


در این دیدار افشارزاده و احمدیان در گفتگو با کادر فنی و سرپرست تیم ملی از برنامه های آماده سازی و تورنمنت های در نظر گرفته شده برای حضوری هر چه قدرتمند تر در بازیهای آسیایی گوانگجو سوالاتی را مطرح کردند که پیروانی ضمن ارائه گزارشی کامل ، برنامه های تیم را تا روز اعزام به گوانگجو برای آنان تشریح کرد.


بر اساس این گزارش، افشارزاده در این دیدار خطاب به بازیکنان تیم ملی امید گفت: بسیار خوشحالم که مسئولین تیمهای باشگاهای و مربیان شما همکاری لازم را با پیروانی و همکارانش بعمل آرودند تا شما در این اردو حضور یافته و برای افتخارآفرینی و موفقیت در بازیهای آُسیایی تلاشتان را آغاز کنید.


وی ادامه داد: این تیمی که امروز اینجا جمع شده گلچین و دست چینی از بهترینهای لیگ کشور به حساب می آید و مطمئنا انتظارات نیز از آن بسیار بالاست. تمام مردم ایران از این تیم موفقیت در گوانگجو و بعد از آن کسب سهمیه المپیک لندن را می خواهند که باید اعتراف کنیم این خواسته به حق ایرانیان می باشد و ما وظیفه داریم برای احقاق این خواسته از هر چه در توان داریم استفاده کنیم.


افشارزاده با تشکر از زحمات کادر فنی تیم ملی گفت: انصافا پیروانی و همکارانش با تعصب و ایمان ویژه ای در حال کار و فعالیت هستند و هیچ کس نیست که دغدغه این مرد را برای گرفتن بازیکنان از باشگاهها و جذب امکانات نداند. او بواسطه مسئولیت سنگین و خطیری که قبول کرده سخت در تلاش است تا با ایجاد اردو و برنامه ای مناسب برای شما زمینه موفقیتتان را فراهم سازد.


دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان در پایان اظهار داشت: سازمان تربیت بدنی، کمیته ملی المپیک و فدراسیون بخوبی بر ماموریت ویژه شما با هدف شاد کردن دل مردم آگاهند و مطمئنا حمایتها از این پس بیش از پیش خواهد بود. دکتر سعید لو و مهندس علی آّبادی نیز تاکید ویژه ای بر حمایت از شما عزیزان دارند و مطمئن باشید که هر خواسته کارد فنی تیمتان برای آماده سازی و نتیجه گیری شما عزیزان فراهم خواهد شد.


زمان 48 روز باقیمانده تا اعزام زمان زیادی نیست و مطمئنا در یک چشم به هم زدن 12 آبان و روز اعزامتان فرا خواهد رسید، پس از ثانیه ها و دقایق پیش رو حداکثر استفاده را ببرید.


در ادامه این دیدار احمدیان مشاور و نماینده کمیته ملی المپیک اعلام داشت که جایزه ای ویژه غیر از جایزه در نظر گرفته شده از سوی سازمان و کمیته را برای موفقیت ملی پوشان امید در نظر گرفته که به آنها اهدا خواهد شد.


پیروانی نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حساسیت و پیگیری افشارزاده گفت: این برای اولین بار است که حدود 20 بازیکن دعوتی ما در اردو حضور دارند. از باشگاههایی که با من همکاری لازم را داشتند تقدیر و تشکر می کنم و با باشگاهایی هم که بازیکن به تیم امید نداند دیگر تماس نخواهم گرفت. این موضوع را فدراسیون باید پیگیری کند و سعی می کنم که از این پس تمام تمرکزم را روی آماده سازی این تعداد افراد بگذارم تا تماس با مربیان و باشگاهها.


وی ادامه داد: بخوبی حساسیت و خواسته مردم را برای نتیجه گیری این تیم درک می کنم و مطمئم شاگردانم نیز این مسئولیت را دقیق درک کرده اند و برای رسیدن به این مهم با جان و دل تلاش خواهند کرد. زمان پیش رو نیز زمان مناسبی برای هماهنگ سازی نفرات است و مطمئنم اگر دیگر بازیکنان دعوتی نیز سریعا به اردو بپیوندند نتایج مناسبی را بدست خواهیم آورد.


سرمربی تیم ملی امید کشورمان در پایان گفت:این تیم تیم پیروانی نیست بلکه تیم ملی ایران است و تمامی نگاهها و حمایت ها از این تیم باید ملی باشد. باشگاهها، فدراسیون ، کمیته و سازمان باید این تیم را همانند تیم ملی بزرگسالان حمایت و یاری کنند تا به انتظارات و اهدافمان دست یابیم.

۲ مهر ۱۳۸۹ ۱۲:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.