برگزاری جلسه تحلیلگران کمیته در تیم های ملی اعزامی به گوانگژو

برگزاری جلسه تحلیلگران کمیته در تیم های ملی اعزامی به گوانگژو
جلسه ناظرین و تحلیلگران کمیته ملی المپیک در تیم های ملی اعزامی به بازی های آسیایی گوانگژو بعد از ظهر روز گذشته (سی ام شهریور) در محل ستاد تدارکاتی بازی های آسیایی و المپیک برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ نشست فوق که با حضور اصغر رحیمی دبیر ستاد تدارکاتی بازی های آسیایی و المپیک و مسئول کمیته ناظرین کمیته ملی المپیک تشکیل شددر ابتدا تحلیلگرانی از رشته های تکواندو ، جودو ، دو و میدانی ، فوتبال  ، کبدی ، شنا ، واترپلو ، والیبال ، ووشو ، شمشیربازی ، تنیس روی میز و هندبال به ارائه نقطه نظراتشان با توجه به حضور در اردوهای تیم ملی در خصوص وضعیت تیمها پرداختند.

در این جلسه موضوع اصلی بحث ، بررسی فنی تیمهای ملی ، نحوه تمرینات آنها، معاینات پزشکی ورزشکاران و نحوه اعزام به گوانگژو  ودر نهایت بررسی وضعیت کلی ورزشکاران ایران در بازی های آسیایی گوانگژو  بود.

ساکن بودن برخی تمرینات تیم های ملی در مکانی خاص، ،عدم تاکید بر مدال آوری،در صورت امکان اعزام مستقیم ورزشکاران به گوانگژو،توجه به مسابقات بعد از گوانگژو که جنبه کسب سهمیه المپیک دارد،جذب مربیان خبره برای تیم های ملی در آینده در برخی رشته ها و موارد دیگر از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود که البته برخی از  تحلیلگران فنی برگزاری اردوها و تورنمنت های برون مرزی را در این روزهای آخر باقی مانده به صلاح تیم ملی نمی دانستند.

این جلسه در خاتمه  با یک جمع بندی کلی به پایان رسید و قرار شد نتایج این نشست در جلسه ای که طی هفته آینده برگزار می شود به اطلاع مسئولین سازمان و کمیته برسد.

۳۱ شهریور ۱۳۸۹ ۱۴:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.