عضو تیم ملی تیراندازی در گفت گو با سایت کمیته ملی المپیک :لازلو یکی از عوامل موفقیت های اخیر این رشته است

عضو تیم ملی تیراندازی  در گفت گو با سایت کمیته ملی المپیک :لازلو یکی از عوامل موفقیت های اخیر این رشته است
صابر پرستی ،عضو تیم ملی تیراندازی اهداف ثابت ، توانائیهای لازلو سرمربی مجارستانی را عامل مهمی در کسب مدالها و موفقیت های اخیر این رشته دانست .

عضو تیم ملی با اعلام این مطلب در گفت و گوی اختصاصی با سایت کمیته ملی المپیک گفت : نتایجی که در مسابقات جام جهانی و رویدادهای پس از آن توسط تیم ملی کشورمان بدست آمده ،در تاریخ این رشته بی سابقه بود ، که شخصا معتقدم  در کنار حمایت های بی دریغ فدراسیون تیراندازی ، تربیت و هدایت شایسته سرمربی تیم نقش مهمی داشته است .

صابر پرستی ادامه داد: لازلو جزء بهترین مربیان دنیاست و علاوه بر آنکه چندین مدال المپیکی را در کارنامه خود دارد ، مهارت بسیاری در تربیت تیراندازان صاحب نام داشته است .

عضو تیم ملی با اشاره به حضورش  از 5 شهریور ماه در اردوی تیم ملی و ادامه آن تا 7 مهرماه خبر داد و اضافه کرد درصورت موافقت یک استراحت دو روزه خواهیم داشت و پس از آن  یکسره تا شروع بازیهای آسیای تمرین داریم .

وی در پاسخ به انتظارش از نتایج بازیهای آسیایی گوآنگژو گفت : من امیدوارم تا زمان بازیهای به آمادگی کامل برسم ، اگرچه مدال آوری با شرایط سخت این رشته ملاک خوبی برای موفقیت نمی باشد ولی رسیدن به فینال مرا راضی می کند .

لازم به توضیح است ، صابر پرستی در  رشته 10 متر تفنگ بادی در خط آتش قرار می گیرد و بر اساس آخرین آمار کنفدراسیون آسیا جز30 تیرانداز برتر این رشته می باشد .
۳۱ شهریور ۱۳۸۹ ۱۱:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.