مهدی هاشمی:کسب 8 مدال دانشجویان جهان نویدبخش روزهای خوب تیراندازی است

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: کسب 2 مدال طلا، 4 نقره و 2 برنز در مسابقات دانشجویان جهان نویدبخش روزهای خوب برای تیراندازی ایران است.



به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک سید مهدی هاشمی در پیامی ضمن تبریک این موفقیت، درخشش تیراندازان دانشجوی ایرانی در مسابقات بین‌المللی را نشان‌دهنده تحول شگرف این رشته ورزشی در بخش قهرمانی عنوان کرد.

وی گفت: کسب 2 مدال طلا، 4 نقره و 2 برنز نویدبخش روزهای خوب برای تیراندازی ایران است و امیدها برای حضور قدرتمندانه کاروان دانشگاهی کشورمان در المپیک دانشگاهی جهان را که قرار است در سال 2011 برگزار شود، بالا می‌برد.

هاشمی با تأکید بر اینکه کسب هشت مدال توسط تیم تیراندازی ایران در مسابقات دانشجویان جهان ثابت کرد که رشته ارزشی و معنوی تیراندازی، یک ورزش پرمدال محسوب می‌شود، اظهار داشت: بدون شک در صورت سرمایه‌گذاری‌های بیشتر در این ورزش مفرح، جایگاه کاروان ورزشی ایران در رقابت‌های مهم آسیایی و المپیکی صعود چشم‌گیری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ظرفیت مدال‌آوری ورزش تیراندازی به اندازه 10 تا 12 فدراسیون المپیکی است، ابراز امیدواری کرد: حمایت‌های مادی و معنوی مسئولان کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت‌بدنی از این رشته ارزشی افزایش پیدا کند.

هاشمی خاطرنشان کرد: امروز همکاری و تعامل خوبی میان فدراسیون تیراندازی و مسئولان کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت‌بدنی وجود دارد، اما با توجه به گام‌های بلندی که در فدراسیون تیراندازی برداشته شده، به‌نظر می‌رسد که توجه بیشتر به این رشته ورزشی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

۳۱ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.