کوزه گری :برای موفقیت در گوانگژو تاکید زیادی بر تقویت خط حمله خود داریم

کوزه گری :برای موفقیت در گوانگژو تاکید زیادی بر تقویت خط حمله خود داریم
رئیس فدراسیون هندبال زمان حضور در بازی های سه یا چهارجانبه قطر را قبل از بازی های آسیایی گوانگژو 5 تا 9 آبان ماه اعلام کرد و آن را تجربه خوبی برای بچه ها دانست .


جلال کوزه گری، رئیس فدراسیون هندبال کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک ضمن بیان این مطلب افزود : بعد از اردوی مجارستان به این نتیجه رسیدیم که تیم ملی هندبال کشورمان در دفاع بسیار خوب و قوی عمل می کند و پس از آن بیشتر تمرکزمان را روی حمله گذاشتیم تا به بهترین شکل در مسابقات آسیایی حاضر شویم .

وی در ادامه اظهار داشت : 6 نفر از اعضای تیم ملی در باشگاه فولاد مبارکه و 4 نفر نیز در ذوب آهن اصفهان توپ می زنند و این تیم ها برای شرکت در جام باشگاه های آسیا سوم مهر ماه عازم لبنان خواهند شد باقی بچه های تیم ملی نیز تا 10 مهر ماه در استراحت خواهند بود و پس از آن اردوی بعدی تیم B که متشکل از باقی بچه های تیم ملی به اضافه بعضی از اعضای تیم ملی جوانان است در تاریخ 10-15 مهر ماه در آکادمی برگزار می شود و پس از بازگشت نفرات باشگاهی 15 مهر ماه از لبنان اردوی بعدی خود را از 18 آبان ماه با تمامی نفرات از سر می گیرند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : تیم ملی قطر یکی از مدعیان قهرمانی در گوانگژو است و بازی با این تیم قبل از شروع بازی های آسیایی گوانگژو برای بچه های ما تجربه بسیار خوبی خواهد بود . ما تا حد امکان روی تیم کار کردیم در اردوی مجارستان دفاع خیلی خوبی داشتیم به همین دلیل بعد از آن بیشتر روی حمله کار کردیم در کل از عملکرد تیم راضی بوده تا بعد از بازگشت بچه ها از لبنان به آمادگی کامل برسیم.

۳۱ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.