ملی پوش تیروکمان در گفتگو با سایت کمیته :به نتایج بازیهای آسیایی نگاهی واقع بینانه دارم

ملی پوش تیروکمان در گفتگو با سایت کمیته :به نتایج بازیهای آسیایی نگاهی واقع بینانه دارم
زهرا دهقان ملی پوش ریکرو که در اردوی فشرده داخلی به سر می برد درحالی در آخرین رکوردگیری اردوی تیم ملی ،بالاترین امتیاز را بدست آورد که انتظار بیشتری از وی می رفت.


زهرا دهقان، عضو تیم ملی ریکرو بانوان  ضمن بیان این موضوع در گفتگوی اختصاصی به سایت کمیته ملی المپیک گفت : نه من از رکوردی که زدم راضی هستم و نه حتی خانم لی سرمربی تیم  ،این مسئله شاید به دلیل بیماری باشد که پس از مسابقات جهانی چین گریبان گیرم شد .

وی ادامه داد: اردوی یک ماهه کره نقش مهمی در آمادگی من داشت  در واقع تمرین با کمانداران کره ای و مسابقات تدارکاتی با آنها  برایم تجاربی به همراه داشت که بی سابقه بود . در مسابقات جهانی چین هم تمام تلاشم را کردم که بدون توجه به نتیجه تنها بیشتر برایم جنبه تجربه اندوزی داشت .

دهقان با اشاره به این موضوع که تنها یک سال و نیم است در بخش ریکرو همراه دیگر کمانداران در اردوی تیم  تمرین می کنم افزود : در مقایسه با قهرمانان این رشته که در کره با برخی از آنها تمرین می کردیم سوابق حرفه ای آنها بالای 10 سال بود و  ما بایستی مسیری طولانی را طی نمائیم .
ملی پوش کماندار کشورمان در خصوص نتیجه بازیهای آسیایی  و میزان شناخت حریفانش گفت : حریفان اصلی ما در این رشته ازشرق آسیا می باشند که  کره ،چین و ژاپن در راس آن قرار دارند ؛ ما تمام تلاشمان  را با تاکید بر دورنمای مدال آوری که داریم به کار می بندیم  ولی شخصا با توجه به  واقعیت ها و تجربه کمی که دارم ، به نتایج نگاهی واقع بینانه دارم .
۳۱ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.