مدیر فنی تیم های ملی ووشودر گفتگو با سایت کمیته:چینی ها به طلای ووشو رحم نخواهند کرد

ووشوکاران ملی پوش که جهت آمادگی برای بازیهای آسیایی دراردوی مشترک با قهرمان این رشته در چین به سر می بردند ، تیم ساندا در حالی 2 روز پیش از این اردو بازگشت که تالوکاران 15 روز دیگر اردو خواهند داشت .

ملکی ، مدیر فنی تیم های ملی با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : تیم ملی ساندا که در حال حاضر در تهران هستند ، به دنبال چند روز استراحت از 2 مهرماه اردوی پایانی خود را برای بازیهای اسیایی گوآنگژو در مجموعه ورزشی آزادی شروع می نمایند و تیم تالو 15 مهر از اردوی چین بر می گردند .

ملکی در پاسخ به  برنامه تیم ملی در خصوص مسابقات تدارکاتی پیش از بازیها اظهار داشت :  تا زمان برگزاری بازیهای آسیایی مسابقه تدارکاتی نخواهیم داشت ، این موضوع بیشتر به منظور پیشگیری از آسیب دیدگی ملی پوشان با توجه به زمان باقی مانده می باشد کما اینکه پیش از این 4 مسابقه تدارکاتی در برنامه آمادگی ملی پوشان  قرار داشته است .

مدیر فنی تیم های ملی ، وضعیت روحی و روانی ملی پوشان را خوب ارزیابی نمود و حضور مستمر و خدمات ویژه رواشناس تیم در رسیدن به این وضعیت را مهم دانست .

ملکی در خصوص پیش بینی نتایج بازیهای آسیایی گوآنگژو افزود : چین قهرمان المپیک و کشور نامدار این رشته می باشد که 140 میلیون ووشوکار دارد ، و میزبانی آن برای این دوره از بازیهای آسیایی ، کار را  برای کسب نتیجه پیش از پیش دشوار می کند ، این در حالی است که چینی ها وعده کردند که هر 13 مدال توزیعی در این دوره از بازیها را از آن خود خواهند کرد ولی تیم ما با اطمینان به مصاف حریفان می روند.
۳۰ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.