عضو تیم ملی شمشیر بازی در گفتگو با سایت کمیته :نمایندگان چین و ژاپن مهمترین حریفان من در گوانگژو هستند

عضو تیم ملی شمشیر بازی در گفتگو با سایت کمیته :نمایندگان چین و ژاپن مهمترین حریفان من در گوانگژو هستند
جواد رضایی شروع دوازدهمین مرحله از اردوهای آمادگی برای بازی های آسیایی گوانگژو را زیر نظر باتانوف مربی روسی تیم از فردا در آکادمی ملی المپیک اعلام کرد.


جواد رضایی ملی پوش رشته فلوره شمشبربازی در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : پس از بازگشت از ساری مرحله دوازدهم اردوی خود را از فردا در آکادمی ملی المپیک تهران آغاز می کنیم .

وی ضمن اظهار رضایت از وضعیت بدنی خود مهمترین حریفان خود را ملی پوشان کشورهای چین و ژاپن دانست و افزود : برگزاری اردوی برون مرزی نیز در آمادگی بچه های تیم خیلی مؤثر است ولی اردوی مشترکی که قرار بود اوایل مهر ماه با کرواسی داشته باشیم هنوز قطعی نشده است و قراربر این بوده که پس از بازگشت ملی پوشان ماده اپه که هم اکنون در حال برگزاری اردوی مشترک با اوکراین هستند تیم ما یعنی بچه های ماده فلوره به اتفاق ماده سابر اعزام شوند ولی در این خصوص هنوز زمان دقیقی به ما اعلام نشده است.

وی در خاتمه افزود : قبل از بازی های آسیایی 2010 گوانگژو شرکت در مسابقات جهانی که اواخر مهر ماه به میزبانی فرانسه انجام می شود قطعی شده است که بعد از پایان آن مستقیما به گوانگژو اعزام می شویم.

۳۰ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.