مربی تیم ملی تکواندو بانوان در گفتگو با سایت کمیته:مرغوبیت مدال بانوان در گوانگژو بهتر از گذشته خواهد بود

مربی تیم ملی تکواندو بانوان در گفتگو با سایت کمیته:مرغوبیت مدال بانوان در گوانگژو بهتر از گذشته خواهد بود
تیم ملی تکواندو بانوان در بازیهای آسیایی گوانگژو به روند مدال آوری خود ادامه داده و حتی در تلاشیم مرغوبیت آنرا را نسبت به دوره های گذشته افزایش دهیم.

مریم آذرمهر، مربی تیم ملی تکواندو بانوان ضمن بیان این مطالب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در حال حاضر تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان بدون وقفه و بر اساس برنامه در نظر گرفته شده ادامه دارد تا بچه ها به رقابتهای بین المللی انگلستان بروند که  نتیجه این سفر از بعد کیفی برای شناخت نقاط ضعف بازیکنان ما با توجه به در پیش بودن بازیهای آسیایی برای ما خیلی مهم خواهد بود.

وی ادامه داد:متاسفانه یکی از مسائلی که کار ما را برای ادامه روند موفقیت آمیز خود در این مدت سخت تر کرده است مقایسه تیم ملی بانوان با آقایان است اینکه بخواهیم ما را با قهرمان جهان مقایسه کنید غیر منطقی است در حال حاضر ما همان راهی را می رویم که تیم ملی مردان کشورمان رفته در واقع باید به ما زمان داد.

آذرمهر در خصوص رقبای آسیایی تیم ملی بانوان گفت:با توجه به رشد تکواندو در بانوان آسیا و از آنجاییکه تیمهای شرق آسیا با قدرت تمام عازم این رقابتها می شوند نمی شود گفت تیم خاصی حریف ماست بلکه تمامی تیمها از همان روز نخست حریف جدی  برای بازیکنان ما به شمار می روند و کادر فنی این مسئله را به بازیکنان اعلام کرد.

مربی تیم ملی تکواندو در خاتمه اظهار داشت:این را از قول من بنویسید تیم ملی بانوان در بازیهای آسیایی مدال خواهد گرفت و حتی در تلاشیم رنگ آنرا  ارتقا دهیم اما به شرطی که تیم ملی بانوان را با تیم ملی آقایان که زودتر از ما تشکیل شده و در حال حاضر با شایستگی قهرمان جهان است مقایسه نکنید.
۳۰ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.