درخشش سیلورهای ایران در مسابقات لهستان

مسابقات قهرمانی آپتیمیست لهستان دیروز 28 شهریورماه با درخشش سیلورهای ایران در روز پایانی این رقابتها خاتمه یافت.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این رقابتها 247 قایق از کشورهای آلمان، دانمارک، سوئیس، سوئد، اسپانیا، هلند، آمریکا، فنلاند، لیتوانی، ایرلند، روسیه، چک و ایران با هم به رقابت می پردازند. تیم ملی ایران که به عنوان تنها تیم آسیایی در این رقابتها حضور داشت توانست نتایج قابل قبولی به دست آورد. ملی پوشان کشورمان که پیش از این در 5 مسابقه آسیایی و بین المللی کرده بودند با کسب این نتایج به موفقیت در بازیهای آسیایی 2010 گوآنگجو امیدوار شدند.

در روز پایانی این رقابتها کیوان حسن زاده، محمدعلی رسولی و فاطمه جعفری نمایندگان کشورمان مراحل 7، 8 و 9 با حریفان خود به رقابت پرداختند.
در مسابقه مرحله هفتم کیوان حسن زاده در مکان نوزدهم ایستاد، محمدعلس رسولی در رده سی و دوم جای گرفت و فاطمه جعفری نیز بیست و پنجم شد.
در مسابقه هشتم محمدعلی رسولی باه عنوان قایق سوم از خط پایان گذشت ، کیوان حسن زاده به عنوان قایق هشتم و فاطمه جعفری نیز به عنوان قایق شصت و یکم از خط عبور کردند.
در مسابقه پایانی نیز با درخشش محمدعلی رسولی و کیوان حسن زاده به پایان رسید. رسولی دوم شد، حسن زاده در رده پنجم ایستاد و جعفری نیز جایگاه نوزدهم را از آن خود کرد.
۲۹ شهریور ۱۳۸۹ ۱۴:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.