سرمربی تیم ملی اهداف ثابت تیراندازی:حداقل 3 تا 4 مدال در گوانگژو کسب می کنیم

سرمربی تیم ملی اهداف ثابت تیراندازی:حداقل 3 تا 4 مدال در گوانگژو کسب می کنیم
مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان در حالی دیروز با حضور تیراندازان ایران پایان یافت که 9 مدال رنگین حاصل تلاش تیراندازان ما در این مسابقات بود.

یوسف آجرلو ، سر مربی تیم ملی اهداف پروازی در این خصوص به سایت کمیته ملی المپیک گفت: 9 ملی پوش تیرانداز ما در مواد اهداف ثابت در این رقابت ها شرکت نمودند که مدالهای کسب شده در آن باا توجه به سطح بالای آن از لحاظ فنی پیامدهای بسیار مثبتی به همراه داشت .

وی ادامه داد:" برای اولین بار است که تیم ما در مسابقات دانشجویی جهان شرکت  کرد که نتایج بدست آمده از آن جایگاه ما را در میان سایر کشورها مشخص نمود .

آجرلو در پاسخ به برنامه فدراسیون برای روزهای باقی مانده تا بازیهای آسیایی گوآنگژو اظهار داشت : تیم ملی پس از بازگست از مسابقات دانشجویان جهان اردوی داخلی خود را با هدایت مربیان خارجی از سر می گیرد ، در ادامه با حضور در مسابقات جایزه بزرگ که به میزبانی کشورمان 6 مهرماه برگزار می گردد آخرین مسابقه تدارکاتی خود را طی و 20روز مانده به بازیهای اسیایی برای آمادگی نهایی عازم اردوی مالزی می شوند .

سر مربی تیم ملی افزود : اگرچه پیش بینی نتایج در بازیهای آسیایی دشوار خواهد بود ولی بعنوان یک کارشناس که 30 سال در این حوزه فعالیت داشته ام به جرات می گویم شانس مدال آوری ما در مقایسه با گذشته 90 درصد افزایش یافته و تیم ما حداقل 3تا 4 مدال رنگین این بازیها را از آن خود خواهد کرد .
۲۹ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.