تیم هندبال ایران قهرمان مسابقات دانش آموزی آسیا شد

قهرمانی تیم هندبال ایران در مسابقات قهرمانی دانش آموزی آسیا با برتری مقابل تیم هنگ کنگ قطعی شد.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ تیم هندبال ایران که برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی دانش آموزان آسیا (IFFS) در ماکائو شرکت کرده است در چهارمین بازی خود با نتیجه 56 بر 29 تیم هنگ کنگ را شکست داد.

هندبالیست های دانش آموز ایران در سه بازی گذشته خود در مسابقات قهرمانی آسیا به ترتیب با نتایج 49 بر 11، 34 بر 21 و 49 بر 17 تیم های هندستان، تایلند و ماکائو را شکست داده بودند.
تیم هندبال ایران فردا (دوشنبه) در آخرین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی دانش آموزی آسیا در یک بازی تشریفاتی به مصاف تیم چین می رود.

تیم هندبال ایران با 12 بازیکن از استان های مرکزی، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، مازندران، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان، کردستان و آذربایجان غربی در مسابقات قهرمانی دانش آموزان آسیا شرکت کرده است.

بازیکنان تیم هندبال ایران در این رقابت ها را حمیدرضا زنجیرساز، پیمان قهرایی پور، رضا کاظمی، محمد کیانی، سجاد عفتی، محمدرضا مشایخی، افشین صادقی، سعید رمضانی، پویا نوروزی، کامران نصرتی، حامد وهابی و رحمان نوربخش تشکیل می دهند.
سرمربیگری تیم کشورمان در مسابقات قهرمانی دانش آموزان آسیا بر عهده 'غلامعلی اکبر آبادی' است و 'علی شعبانپور' و 'محمد بخردی' به عنوان مربی و سرپرست این تیم را همراهی می کنند.

'اکبر خاکپور' داور بین المللی کشورمان نیز برای قضاوت در مسابقات هندبال قهرمانی دانش آموزان آسیا به ماکائو اعزام شده است.
مسابقات هندبال قهرمانی دانش آموزان آسیا از پنجشنبه هفته گذشته به صورت دوره ای در ماکائو آغاز شده است و یک هفته ادامه دارد.


۲۹ شهریور ۱۳۸۹ ۰۷:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.